סקר האמון של שטראוס

בשנים האחרונות, עמדנו בקשר קבוע עם מגוון בעלי עניין עיקריים, וחתרנו להבין את ציפיותיהם, חששותיהם ונקודות המבט שלהם אודות נושאים המשפיעים עליהם בתחומים כגון בריאות ותזונה, מזון, חברות מזון, יוקר המחיה ומצבים סוציו-אקונומיים אחרים, וכן, כמובן, אודות ההתנהלות שלנו, בשטראוס ישראל, וכיצד אנו נותנים מענה לצורכיהם. סקר בעלי העניין השנתי שלנו, שהתקיים לראשונה בשנת 2015, הנו תהליך של מחקר שיטתי בקבוצות של בעלי עניין עיקריים בישראל.. מדי שנה, אנו משתמשים בשירותיה של חברה חיצונית לביצוע המחקר ולבניית ניתוח מפורט וקפדני.

עם זאת, בשנת 2018 נקטנו בשינוי גישה. לאחר ההבנה כי האמון הוא הבסיס הקריטי לכל מערכות היחסים והמפתח לצמיחה בת-קיימא, החלטנו להתמקד בסקר בעלי העניין השנתי בגישותיהם של בעלי העניין לאמון. רצינו לדעת מה עלינו לעשות כדי לזכות באמונם. שינינו את מתודולוגיית הסקר ואת טבע השאלות ששאלנו כל קבוצה, וכן הרחבנו את תפוצת הסקר כך שיכלול קבוצות נוספות, כגון קבוצות צרכנים בעלי מאפיינים שונים, אשר לא כללנו באופן יזום במחקרים קודמים. כך נולד סקר האמון של שטראוס.

אנו מאמינים כי התוצאה מהווה תמונה מלאה של האמון כלפי קבוצת שטראוס. אנו מאמינים כי זהו המחקר הנרחב ביותר שנעשה אי-פעם על-ידי חברות בתחום הצריכה בישראל, ונדהמנו משפע התובנות שהניבה השקעתנו בניסיון להבין מה נדרש לחברה כדי להיות אמינה. 

התהליך טמן בחובו סיכונים, והיווה צעד אמיץ מצד ההנהגה שלנו. הוא אפשר לנו לקבל את השקפות בעלי העניין שלנו, אשר בידיהן הכוח להעניק לנו את הרישיון החברתי לפעול, באופן ישיר, לא ערוך ולא מסונן. אנו מאמינים כי מדובר באחד התהליכים החשובים ביותר והמהפכניים ביותר עבור החברה, ואנו משתמשים בתובנות מסקר האמון כדי להניע דיונים מעמיקים בדרגי ההנהלה הגבוהים וליצור אסטרטגיה ופעולות מושכלות.

דברו איתנו

אסנת גולן
אסנת גולן
סמנכ''ל תקשורת, דיגיטל וקיימות,
דוברת קבוצת שטראוס
03-6752281 שלח מייל לאסנת גולן
שלומי שפר
שלומי שפר
מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל
03-6756713 שלח מייל לשלומי שפר
גלי פריד
גלי פריד
מנהלת יחסי ציבור ישראל
03-6752584 שלח מייל לגלי פריד