דברו איתנו

אסנת גולן
אסנת גולן
סמנכ''ל תקשורת, דיגיטל וקיימות,
דוברת קבוצת שטראוס
03-6752281 שלח מייל לאסנת גולן

שלומי שפר
שלומי שפר
מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל
03-6756713 שלח מייל לשלומי שפר

גלי פריד
גלי פריד
מנהלת יחסי ציבור ישראל
03-6752584 שלח מייל לגלי פריד
ג
18/02/2019

ג'יוודן מודיעה על שותפות עם חממת The Kitchen לקידום החדשנות בענף המזון

בהתאמה לתרבות החדשנות הפתוחה של החברה, השותפות עם The Kitchen תאפשר לג'יוודן להמשיך ולהרחיב את אקוסיסטם החדשנות שלה באמצעות חיבור עם יזמי מזון ישראליים, אשר תורמים ליצירת מוצרים ופתרונות שהם בריאים וקיימותיים יותר.   מנהל המדע והטכנולוגיה, טעמים בחברת ג'יוודן, פביו קמפאנילה, אמר: "השותפות שלנו עם The Kitchen היא הדוגמא האחרונה למחויבותה של ג'יוודן להתמודדות עם אתגרי המזון הגלובליים. אנחנו שמחים ונרגשים לשתף את יכולותינו עם יזמים באקוסיסטם שהוא בין הדינאמיים ביותר בעולם בתחום הפודטק, וביחד לפתח טכנולוגיות ופתרונות חדשים, אשר יעצבו את עתידו של מזון טוב ובר קיימא".   מנכ"ל The Kitchen יהונתן ברגר אמר: "לישראל תפקיד חשוב ביצירת טכנולוגיות מזון חדשניות, ומטרתנו ב-The Kitchen היא לטפח מיזמים מבטיחים בתחום הפודטק, שבכוחם לפרוץ את גבולות מערכת המזון הגלובלית ובכך לתרום להגדלת פריונה, ולהפוך אותה ליותר ברת השגה, יותר בת קיימא, ובריאה יותר. השותפות שלנו עם ג'יוודן תנגיש לחברות סטארט-אפ בתחום הפודטק שפע של ידע מדעי ומומחיות סנסורית, ובכך תסייע להם להתמודד עם האתגרים מולם הם ניצבים במאמצי פיתוח המוצרים שלהם".     אודות ג'יוודן   ג'יוודן היא המובילה העולמית ביצירת חומרי טעם וריח. תוך שיתוף פעולה הדוק עם שותפים בתחומי המזון והמשקאות, מוצרי הצריכה ותמציות הריח, ג'יוודן מפתחת טעמים וריחות אשר מפנקים ומענגים צרכנים בעולם כולו. בזכות התשוקה להבין את העדפות הצרכנים ודחף בלתי מתפשר לחדש, ג'יוודן ניצבת בחזית יצירת טעמים וריחות ש"לוכדים את החושים שלך". בשנת 2018, מחזור המכירות של החברה הסתכם ב-5.5 מיליארד פרנק שוויצרי. מטה החברה ממוקם בשוויץ. היא פעילה בלמעלה מ-145 אתרים בעולם, וכוח העבודה הגלובלי שלה מונה קרוב ל-13,600 עובדים. ג'יוודן מזמינה אותך לגלות עוד בכתובת www.givaudan.com.   אודות טעמי ג'יוודן   הידע המקיף של ג'יוודן בטעמים מקומיים, טביעת הרגל הגלובלית הרחבה שלה ותובנותיה האסטרטגיות מאפשרים שותפות קרובה עם הלקוחות, בכל מקום בו הם נמצאים. אגף הטעמים, שגישתו ליצירת מוצרים מבוססת על התאמה אישית, הוא מעצמה של ידע, חדשנות ויצירתיות – אותם משאבים, אשר דרושים כדי להפתיע את הצרכנים עם רעיונות ופתרונות שהם עדכניים, רעננים וייחודיים.   ג'יוודן יוצרת חוויות טעם מתמשכות, אשר מעוררות רגשות לרוחב מגזרים מרכזיים, כולל משקאות, מתוקים, מלוחים וחטיפים; ללא קשר עם תחום המוצר, תשוקתה של ג'יוודן היא לגרום למוצרי מזון ומשקאות להיות בעלי טעם נפלא. אנחנו מזמינים אתכם "להפעיל את החושים" וללמוד על הטעמים בכתובת www.givaudan.com/flavours.         אודות The Kitchen   חממת The Kitchen, אשר נוסדה בשנת 2015 כחלק מתכנית החממות של רשות החדשנות הישראלית, היא החממה היחידה בישראל המתמקדת בתחום הפודטק. אנחנו מתמודדים עם אתגרי המזון הגלובליים על ידי רתימת אקוסיסטם החדשנות המפורסם של ישראל. בין תחומי העניין שלנו – טכנולוגיות שרשרת האספקה, עיבוד יעיל של מזון, חיישנים לבטיחות ואיכות המזון, הארכת חיי מדף וצמצום קלקול המזון, אריזה חכמה, רכיבים ומוצרים בעלי תועלות בריאותיות חדשות, שיפור הפרופיל התזונתי, צמצום טביעת הרגל הסביבתית, ועוד. תוכלי למצוא מידע נוסף אודותנו בכתובת: www.thekitchenhub.com.     למידע נוסף, צרו קשר: אלכסנדרה מרסה, מנהלת תקשורת, ג'יוודן טלפון 41448242328+ מייל  aleksandra.mrsa@givaudan.com
גיורא ברדעה, מנכ"ל שטראוס גרופ, מינה את הילה מקויסיוס לסמנכ"לית משאבי אנוש של הקבוצה
18/02/2019

גיורא ברדעה, מנכ"ל שטראוס גרופ, מינה את הילה מקויסיוס לסמנכ"לית משאבי אנוש של הקבוצה

גיורא ברדעה מנכ"ל קבוצת שטראוס הודיע היום על מינויה של הילה מקויסיוס לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש וחברת הנהלת קבוצת שטראוס. היא תחליף את נורית טל שמיר, שהודיעה על רצונה לפרוש מהתפקיד לאחר 10 שנים ולאחר 22 שנים במערך משאבי האנוש של קבוצת שטראוס.   הילה בת 44, בעלת M.A  בלימודי דיפלומטיה ובטחון מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת B.A  במדעי ההתנהגות מהמכללה למנהל. בארבע השנים האחרונות כיהנה הילה כסמנכ"לית גלובלית לניהול משאבי אנוש בחברת נטפים המעסיקה כיום כ-4300 עובדים בעולם . לפני כן כיהנה במשך 7 שנים כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת נובה וכ-8 שנים בחברת אמדוקס במגוון תפקידי ניהול משאבי אנוש . ברדעה: " אנו מאמינים  שאנשי החברה המנהיגות ,התרבות  והדרך שלנו הם אלה שמאפשרים לנו לממש את היעוד שבחרנו לעצמנו ולהבטיח הצלחה לאורך זמן . בבואנו להיערך לשנים הבאות  אנחנו משוכנעים שאיכותם של האנשים, התרבות והמנהיגות ימשיכו ואף יהוו משקל רב ומשמעותי יותר ביכולתנו ליצור לעצמנו יתרון תחרותי. לייצר ארגון גמיש עם הון אנושי  מצטיין ומנהיגות היודעת להתאים את הארגון לסביבות המשתנות ולציפיות הגדלות מצד מחזיקי העניין שלנו. הילה מביאה עמה לתפקיד רקע וניסיון רחב בניהול מערכי משאבי אנוש בחברות גלובליות אשר עברו תהליכי שינוי ונדרשו להתאים את עצמן לסביבה המשתנה. ניסיונה הרחב בעבודה בסביבה רב תרבותית, יסייע לנו להמשיך בפיתוח ההון האנושי בקבוצה שלנו. "לנורית יש חלק אדיר בעיצוב דרכה של קבוצת שטראוס בעשרים השנים האחרונות ואנו בוחנים  עמה תפקידים בכירים נוספים באופן שיאפשר לנו להמשיך וליהנות מיכולותיה המגוונות גם בעתיד." הילה תכנס לתפקידה בתאריך 1.5.2019.   לפרטים נוספים:   אסנת גולן                                                                      שלומי שפר סמנכ"לית תקשורת וקיימות                                              מנהל קשרי חוץ 052-8288111                                                               050-6208000    
שטראוס זכתה במקום הראשון בתחרות המעסיק החברתי של ישראל לשנת 2016
15/09/2016

שטראוס זכתה במקום הראשון בתחרות המעסיק החברתי של ישראל לשנת 2016

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל, ודבורה מקסיק, סמנ"כלית משאבי האנוש בחברה, קיבלו את אות המעסיק החברתי במסגרת הועידה הלאומית הכלכלית של העיתון כלכליסט, שנערכה אתמול (רביעי, 14.9)בתל אביב. האות הוענק מטעם העיתון כלכליסט וקרן מעגלים במעמד שר העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש. במסגרת נימוקי הוועדה לזכייה נאמר כי שטראוס היא חברה פורצת דרך ביחסי העבודה בישראל וכי זכתה במקום הראשון בתחרות בזכות קפיצת מדרגה שעשתה בשנה האחרונה בתחום במסגרת ייסוד התכנית החברתית: מתן תוספת חודשית של 300₪ למשתכרי שכר מינימום, מתן קרן השתלמות לכל עובדי החברה וכן סבסוד חודשי במעונות יום ובגני הילדים של עובדיה. "שטראוס מבינה את הקושי של העובדים להתמודד עם יוקר המחיה בישראל -  ופעלה", נאמר בוועדה.    מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, אמר לאחר הזכייה: "אני גאה ונרגש מהמעמד הזה, נפלה בחלקי הזכות להיות זה שעומד פה, אבל אני עומד פה בזכות דורות של מנהלים בשטראוס בעשרות השנים של שטראוס בישראל.  אני עובד בחברה 24 שנים, מכיר אותה מהניהול ומהדרגים הזוטרים. העובדים הם ערך עליון בחברה, כבוד האדם וכבוד העובד נמצאים כמעט מעל כל דבר אחר. זו לא המצאה של השנה האחרונה אלא מורשת ומסורת של דור המייסדים שעוברות ממנהל למנהל. העובד של אתמול שונה מהעובד של היום או של מחר, אבל דבר אחד היה נכון כל השנים – הכבוד הבסיסי והעובד כערך. התורה הזו שבעל פה הפכה לתורה שבכתב כדי לוודא שזה יקרה גם בשנים הבאות.  אני מקווה שהפרס הזה ייתן השראה לחברות נוספות שיעשו דברים עבור העובדים, ואני מברך את כלכליסט ואת קרן מעגלים שמושכים עוד חברות לעשות דברים למען העובדים. התחרות על העובד תמשיך - זה טוב לעסקים, זה טוב לעובדים וזה טוב למדינה". זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיימת התחרות, שמפנה זרקור לאחד התחומים החשובים בשוק העבודה - העסקה חברתית ושימור עובדים במעגל העבודה. החברות שהתחרו על האות נבחנו בשורה של פרמטרים, ובהם פערי שכר, יחסי עבודה, הכשרות עובדים וניודם (בפרט במקצועות שוחקים), הטבות לעובדים, אפשרויות קידום וגיוון כוח העבודה וההון האנושי בארגון. השנה ניתן דגש על מידת האיזון בין עבודה, משפחה ופנאי, הקשור לגמישות בשעות עבודה, פעילויות והטבות למשפחת העובד, מנגנוני התייחסות נפרדים לעובד בהתאם למצב משפחתי, הסדרת אפשרות עבודה מהבית, הקפדה על סף שעות מקסימלי, מתן שירותים לעובד, חופשות יזומות ועוד. בתחרות מועמדים ארגונים המעסיקים יותר מ־200 איש ושמחזור פעילותם השנתי הוא 50 מיליון שקל ומעלה. עם צוות השופטים בתחרות נמנים עורכת "כלכליסט" גלית חמי, יו"ר קרן מעגלים יפה ויגודסקי, המשנה למנכ"ל התאחדות התעשיינים רובי גינל, ראש המרכז לאחריות חברתית ותאגידית בבי"ס למנהל עסקים, המכללה למנהל, עמירה דותן והמומחה למשאבי אנוש ואינטגרציה של ארגונים (לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש בטבע) איקה אברבנאל. התחרות לוותה על ידי רואה החשבון אורן גרופי, שותף במחלקת אחריות תאגידית, KPMG סומך חייקין.   לידיעה המלאה בכלכליסט לחצו כאן>