חזרה

יד מרדכי, המובילה את שוק שמן הזית בישראל, מרחיבה את קטגוריית שמן הזית ומשיקה סדרה יחודית של שמני זית מתובלים

מתוך חדשות ומדיה ,שמן זית, ישראל
10/05/2012

השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות רחבה במדיה החברתית בהיקף השקעה של כ 3 מיליון ₪. 
הסדרה כוללת שלושה שמני זית מתובלים:
– שמן זית כתית מעולה עם אורגנו וטימין
– שמן זית כתית מעולה עם לימון וליים
– שמן זית כתית מעולה עם שום, ג'ינג'ר ובצל ירוק

 

ניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי אמר היום: כמובילי שוק שמן הזית, יד מרדכי שמה לה למטרה להמשיך להצמיח את השוק וליצור עניין וגיוון עבור הצרכן בעולם שמן הזית. השמנים בסדרה החדשה יאפשרו לצרכנים להעשיר בטעמים וארומות את מגוון מטעמי המטבח.
בפיתוח הסדרה החדשה, שמנו דגש מיוחד על שילוב טעמים מיוחדים של נגיעות מהטבע על בסיס רכיבים טבעיים במטרה להעניק לצרכנים חווית טעם ייחודית שתאפשר שימוש יומיומי עשיר ומגוון בשמן זית כתית מעולה מאיכות עליונה".

קבצים להורדה

דברו אתנו

אסנת גולן
אסנת גולן
סמנכ''ל תקשורת, דיגיטל וקיימות,
דוברת קבוצת שטראוס
03-6752281 שלח מייל לאסנת גולן

שלומי שפר
שלומי שפר
מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל
03-6756713 שלח מייל לשלומי שפר

גלי פריד
גלי פריד
מנהלת יחסי ציבור ישראל
03-6752584 שלח מייל לגלי פריד