חזרה

מדד המותגים: 7 מתוך 100 המותגים המובילים שייכים לקבוצת שטראוס

מתוך חדשות ומדיה
16/07/2015

אנו שמחים וגאים על דירוגם של דנונה, קפה עלית, יטבתה, מילקי, אחלה, שוקולד פרה ותפוצי'פס בין 100 המותגים המובילים במדד המותגים מטעם המגזין הכלכלי "גלובס".

מתוך המדד: "המותג המנצח הוא זה שמצליח להתגבר מעל כל הרעש. שיודע לחיות מול מתחרים רבים ועיקשים, מתחומים שאינם קשורים בעשייתו, ולפגוש את הצרכן שלו מוכן ורוצה, ולא מותש ומנותק. זו סגולתם העיקרית של 100 המותגים המובילים של השנה החולפת. הם הצליחו לבלוט, אולי אפילו לצמוח ובעיקר להישאר רלוונטיים בתוך הקדירה המהבילה והקדחתנית, בה העיקר והטפל, הישן והחדש, מעורבבים יחד".

 המדד, שנעשה מדי שנה בשיתוף עם חב' ייעוץ כלכלי וחברות ייעוץ אסטרטגי, התפרסם  בגיליון מיוחד המציג את "מדד המותגים" – 100 המותגים החזקים בשוק הישראלי לשנת 2014.

 שישה מתוך שבעת המותגים של קבוצת שטראוס שנמצאים במדד הצליחו לשדרג את מעמדם ושלושה מהם נכנסו לעשיריה השניה:

במקום ה- 15 המותג דנונה שעלה מהמקום ה- 16 בשנה שעברה.

במקום ה- 16 קפה עלית שעלה מהמקום ה- 18.

במקום ה- 17 יטבתה שעשה קפיצה של שלוש מקומות ועלה מהמקום ה-20.

במקום ה-25 מילקי שעלה מהמקום ה- 26.

במקום ה- 39 אחלה שעשה גם הוא קפיצה של שלוש מקומות מהמקום ה- 42.

במקום ה- 58 שוקולד פרה שירד השנה בחמש מקומות למקום ה- 53.

במקום ה- 73 תפוצ'יפס שעלה מהמקום ה- 75.

בנוסף,  במסגרת כתבה שסקרה את 10 מהלכי התוכן הטובים בעולם, מהלך התוכן הישראלי היחיד שנכנס הוא המהלך של טורקי להשקת אפליקציית זוזו. מתוך הכתבה: "בשנה החולפת הוכיחו כמה מותגים שאולי אי אפשר להמציא את הגלגל אבל אפשר להסתכל עליו מזווית אחרת"

תודה לכל אנשי המקצוע ששותפים להצלחת המותגים.

דברו אתנו

אסנת גולן
אסנת גולן
סמנכ''ל תקשורת, דיגיטל וקיימות,
דוברת קבוצת שטראוס
03-6752281 שלח מייל לאסנת גולן

שלומי שפר
שלומי שפר
מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל
03-6756713 שלח מייל לשלומי שפר

גלי פריד
גלי פריד
מנהלת יחסי ציבור ישראל
03-6752584 שלח מייל לגלי פריד