פסק זמן

חטיף "פסק זמן" הושק ע"י עלית ממתקים בשנת 1982 והפך למלך החטיפים.

פסק זמן נולד מתוך הצורך של כל אחד ואחד מאיתנו בהפסקה, וברגע מפנק של הנאה. פסק זמן לקח על עצמו את התפקיד להזכיר לנו שמדי פעם צריך לקחת הפסקה מהאינטנסיביות של החיים בשביל רגע מתוק ואישי.

תובנה זו נמצאה כחזקה ורלוונטית, למותג והחל מ-2007 הרעיון של "רגע מתוק" הפך לסיסמא של המותג.

במהלך השנים, הושקו חטיפים נוספים בסדרה לצריכה אישית (פסק זמן big bite, פסק זמן red, פסק זמן 4play). במקביל התווספו לסדרה מאגדות (שלישיית חטיפים באריזה אחת) ומיני חטיפים בשקית, לצריכה משפחתית ביתית.

בשנת 2003 בוצעה ההרחבה הראשונה של "פסק זמן", במסגרת שת"פ עם חב' הגלידות של שטראוס, לקטגוריית הגלידה, בהשקת חטיף "פסק זמן" גלידה.

בשנת 2007 בוצעה ההרחבה השנייה של המותג לקטגוריית טבלאות השוקולד, עם השקת אצבעות פסק זמן, שהגדירו מחדש את חוויית האכילה של פסק זמן: מחטיף אישי לנשנוש חברתי.

בסוף 2010 הצטרף למשפחת פסק זמן חטיף פסק זמן 2good – שני חטיפי שוקולד חלב במילוי ופל מגולגל וקרם אגוזים בציפוי פצפוצי שוקולד, לחוויית טעם חדשה קלילה וטעימה. בזכות הצלחתו ואהדת הצרכנים, השקנו ב-2012 את החטיף 2good white.

צ'ארלס
הפרסומת הזכירה ביותר של פסק זמן היא הפרסומת עם צ'ארלס, הגבר כהה העור, הרץ בערבות קניה, נעצר ברמזור אדום ולוקח פסק זמן
6
כיום יש שישה סוגי פסק זמן בסדרת החטיפים
רגע מתוק
כמעט כל אדם בישראל יודע לזמזם את הפיסקה של פסק זמן – "קח פסק זמן, רגע מתוק בחיים"
משפחת המוצרים

פסק זמן קלאסי