אירוע סיום – "טעם חדש לצפון"

אירוע סיום מרגש של המחזור הראשון של תכנית "טעם חדש לצפון" התקיים בהשתתפות 25 בעלי ובעלות העסקים מהצפון בתחומי המזון, הקולינריה, הבריאות והתזונה שזכינו ללוות במהלך החודשים האחרונים.
לאורך 16 מפגשים מקצועיים קיבלו המשתתפים כלים לניהול, שיווק, מיתוג, פיתוח מסרים ויחסי ציבור, לצד מנטורינג מעובדי החברה.
התוכנית הזו היא ביטוי למחויבות שלנו לחיזוק הכלכלה המקומית ולקשר שלנו עם הצפון ותעשיית המזון המקומית.
