תזונה מאוזנת

שטראוס ישראל אימצה אסטרטגיית תזונה מאוזנת חדשה, שלפיה כל החלטה הקשורה לפיתוח המוצר, עבור כל המוצרים בפורטפוליו שלנו, תונחה על-ידי עקרונות תזונתיים. האסטרטגיה שלנו מבוססת על תשעה עקרונות, המנחים אותנו בתהליכי הפיתוח האסטרטגי ובקבלת החלטות הקשורות לפיתוח מוצרים. אנו רואים בהטמעתה של אסטרטגיה זו צעד חשוב במסע שלנו לזכייה באמון הצרכנים.

תשע העקרונות של אסטרטגיית התזונה המאוזנת שלנו

  1. שיפור מתמיד: הצעת החלופות המאוזנות ביותר למוצרים ושיפור הפרופילים התזונתיים של המזונות שלנו
  2. תזונה מאוזנת: עידוד תזונה מאוזנת והתאמת גודל האריזות לפרופיל התזונתי של הקטגוריה
  3. תווית נקייה (Clean Label): הוצאת רכיבים שאינם נחוצים או שערכם נמוך ממוצרים קיימים וממוצרים חדשים
  4. חיזוק הטוב: הרחבת היצע המוצרים שלנו בקטגוריות התומכות בתזונה מאוזנת
  5. תזונה נגישה: השקעה במוצרים עבור צרכנים בעלי צרכים תזונתיים מיוחדים, משיקולי בריאות או העדפה אישית
  6. תזונה מאוזנת לכול: הנהגת תמחור הוגן למוצרים התומכים בתזונה מאוזנת
  7. קיימות: קבלת האחריות על השפעתנו לאורך כל שרשרת הערך והאצת תהליכי קיימות
  8. שקיפות: הצגה שקופה וברורה של מידע לצרכנים, באמצעות תוויות מוצר, אריזות ומסרים ברורים
  9. תשוקה לאוכל: הובלה הודות לשמחה אמיתית ליצור ולתשוקה לאוכל

דברו איתנו

אסנת גולן
אסנת גולן
סמנכ''ל תקשורת, דיגיטל וקיימות,
דוברת קבוצת שטראוס
03-6752281 שלח מייל לאסנת גולן
שלומי שפר
שלומי שפר
מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל
03-6756713 שלח מייל לשלומי שפר
גלי פריד
גלי פריד
מנהלת יחסי ציבור ישראל
03-6752584 שלח מייל לגלי פריד