תזונה מאוזנת

שטראוס ישראל אימצה אסטרטגיית תזונה מאוזנת חדשה, שלפיה כל החלטה הקשורה לפיתוח המוצר, עבור כל המוצרים בפורטפוליו שלנו, תונחה על-ידי עקרונות תזונתיים. האסטרטגיה שלנו מבוססת על תשעה עקרונות, המנחים אותנו בתהליכי הפיתוח האסטרטגי ובקבלת החלטות הקשורות לפיתוח מוצרים. אנו רואים בהטמעתה של אסטרטגיה זו צעד חשוב במסע שלנו לזכייה באמון הצרכנים.

תשע העקרונות של אסטרטגיית התזונה המאוזנת שלנו

  1. שיפור מתמיד: הצעת החלופות המאוזנות ביותר למוצרים ושיפור הפרופילים התזונתיים של המזונות שלנו
  2. תזונה מאוזנת: עידוד תזונה מאוזנת והתאמת גודל האריזות לפרופיל התזונתי של הקטגוריה
  3. תווית נקייה (Clean Label): הוצאת רכיבים שאינם נחוצים או שערכם נמוך ממוצרים קיימים וממוצרים חדשים
  4. חיזוק הטוב: הרחבת היצע המוצרים שלנו בקטגוריות התומכות בתזונה מאוזנת
  5. תזונה נגישה: השקעה במוצרים עבור צרכנים בעלי צרכים תזונתיים מיוחדים, משיקולי בריאות או העדפה אישית
  6. תזונה מאוזנת לכול: הנהגת תמחור הוגן למוצרים התומכים בתזונה מאוזנת
  7. קיימות: קבלת האחריות על השפעתנו לאורך כל שרשרת הערך והאצת תהליכי קיימות
  8. שקיפות: הצגה שקופה וברורה של מידע לצרכנים, באמצעות תוויות מוצר, אריזות ומסרים ברורים
  9. תשוקה לאוכל: הובלה הודות לשמחה אמיתית ליצור ולתשוקה לאוכל