צרכנים ואורח חיים בריא

צרכנים ואורח חיים בריא

ב-2015 ביצענו מספר פעילויות משמעותיות כדי להציע לצרכנים שלנו מגוון מוצרים בעלי ערך תזונתי, איכותי ומשופר, שמאפשרים קיום אורח חיים בריא לצד הנאה. נוסף על כך, המשכנו להשקיע בתהליכים שמטרתם הפחתת סוכר ומלח ממוצרינו, ובפיתוח ובסימון מוצרים לטובת צרכנים עם צרכי תזונה מיוחדים. כך למשל, הרחבנו את סל המוצרים לצרכנים הנמנעים מגלוטן, כשמחירם זהה למחיר המוצר הרגיל.

לצד שיפור היצע המוצרים, השגנו התייעלויות שאפשרו לנו לבצע מספר מהלכים של הורדת מחיר, כפי שנפרט בהמשך הדוח, ביניהם בקטגוריית המעדנים (ג'וי), במוצרי אקטיביה, ביוגורט פרי, בחלב יטבתה, בגבינה לבנה ועוד. ההוזלות נעו בשיעורים של בין-2.5%-22.8%. אנו מבינים שיש לנו אחריות לסייע להפחתת מחירי המזון ומבצעים מהלכי שיפור והתייעלות במטרה להוזיל את מחירי מוצרינו לקמעונאים.

לצד שיפור המוצרים שלנו, העמקנו את ההשקעה בתהליכי השירות שלנו, במדיה החברתית, בנוכחות אפליקציות שירות ובהרחבת המענה במוקדים הטלפוניים.

שיפור פרופיל תזונתי של מוצרים ומוצרים חדשים

יותר מ-100 מוצרים לנמנעים מגלוטן |  בשנים האחרונות ביצענו כמה מהלכים להגדלת היצע המוצרים שלנו לצרכנים הנמנעים מגלוטן, כולל הסבת מפעל הסלטים הטריים לייצור סלטים המסומנים כלא מכילים גלוטן, והפרדת קווי הייצור במפעל המלוחים על מנת להבטיח שחטיפי תפוצ'יפס, צ'יטוס ושוש יהיו גם הם מסומנים ללא גלוטן. ב-2015 המשכנו את המהלך וסימנו כ- 95 מוצרים במגוון קטגוריות כלא מכילים גלוטן או כמכילים עד ppm 20 גלוטן (המתאים לחולי צליאק). כך סומנו מוצרים רבים, ביניהם שוקולד וממתקים, שמן זית ומיץ לימון ומוצרי חלב. מהלך זה מאפשר לאלפי צרכנים הנמנעים מגלוטן לאתר מוצרים בקלות וליהנות מהם ללא חשש. בסיום התהליך יותר מ- 200 מוצרים במגוון קטגוריות יסומנו כלא מכילים גלוטן או כמכילים עד ppm 20 גלוטן.

רכיבים טבעיים בלבד |  ב-2015 השקנו תחת המותג יד מרדכי מגוון מוצרים חדשים המורכבים מחומרים טבעיים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים. מיץ הלימון של יד מרדכי הוא 100%טבעי והוא מוצר ייחודי בשוק, שמציע כיום בעיקר מיצים משומרים. סדרת הרטבים החדשה של יד מרדכי כוללת 4 רטבים המיועדים לבישול, לצלייה ולתיבול של מגוון מאכלים. הרטבים הם ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. סדרת הרטבים מסייעת לצרכנים לשמור על אורח חיים בריא בעזרת בישול ביתי עם רכיבים טבעיים.

_______________________________________________________________________

ציון-בלס-מנכל-שטראוס-ישראלציון בלס מנכ"ל שטראוס ישראל: "האחריות של מנכ"ל בחברת מזון היא לוודא שהמזון המיוצר והמשווק הוא בטוח, איכותי ובמחיר הוגן. המהלכים שביצענו בשנה החולפת הם ביטוי למחויבות שלנו לפעול לשיפור התזונה  ולהוזלת מחירי המזון בישראל, על מנת לאפשר ליותר צרכנים ליהנות ממוצרי שטראוס. הדיאלוג עם הצרכנים שלנו הוביל אותנו לשים דגש על 3 מימדים:

  • הוזלות מחירים במגוון קטגוריות
  • שיפור פרופיל תזונתי, העשרת מוצרים והפחתת סוכר
  • הרחבת סל המוצרים ללא גלוטן