דברו איתנו
אסנת גולן
אסנת גולן
סמנכ''ל תקשורת, דיגיטל וקיימות,
דוברת קבוצת שטראוס
03-6752281 שלח מייל לאסנת גולן
גיל מסינג
גיל מסינג
מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל
03-6756713 שלח מייל לגיל מסינג
 ענת לב-קונפורטס
ענת לב-קונפורטס
מנהלת יחסי ציבור ישראל
03-6752584 שלח מייל ל ענת לב-קונפורטס
סיום כהונת שלי שליט שובל כמנכ"ל סברה אובלה
17/10/2017

סיום כהונת שלי שליט שובל כמנכ"ל סברה אובלה

גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס הודיע היום על כך ששלי שליט שובל, מנכ"לית משותפת לחברות סברה ואובלה חברות המטבלים והממרחים המצוננים בבעלות קבוצת שטראוס ופפסיקו צפויה לסיים תפקידה על רקע בקשתה לשוב לישראל ובתום כ-5 שנים בתפקיד. גדי לסין: "שלי שליט שובל היא מנהלת מוערכת בקבוצה אשר הובילה בשנים האחרונות את סברה ואובלה להמשך הצמיחה וההתפתחות הגלובלית שלהחברות כמו גם בנית תוכנית רב שנתית להמשך ההתרחבות המואצת של החברה בשנים הבאות . בתקופת כהונתה נבנתה הנהלה גלובלית חדשה לחברה וחוזקו התשתיות המותגיות תוך יצירה של סינרגיה חזקה בין זהות המותגים סברה ואובלה באמצעותם פועלת החברה בשווקים השונים .במהלך תקופת זואובלה הפך למותג המוביל בקטגוריה באוסטרליה ובמקסיקו ,שיעור החדירה של סברה לבתי אב בארצות הברית צמח ובמקביל נבנתה התשתית לכניסה של אובלה לאירופה באמצעות רכישת חברת פלורנטין כאשר בימים אלו אנו משיקים את מוצרי החומוס שלנו בגרמניה . " שלי שליט תמשיך למלא תפקידה ולהוביל עם הצוות המקצועי שלצדה את החברה להמשך מימוש היעדים שלנו . היא צפויה לסיים תפקידה במהלך 2018 בתום תהליך חפיפה מסודר . אודות סברה ואובלה: סברה היא מנהיגת קטגוריית הממרחים והמטבלים המקוררים בארה"ב ומייצרת את החומוס הנמכר ביותר בארה"ב. למעשה, במהלך עשר השנים האחרונות סברה היוותה מנוע הצמיחה המרכזי של קטגוריית החומוס בארה"ב. החומוס עטור הפרסים של סברה, המיוצר ביותר מתריסר טעמים שונים, נמכר במגוון אפשרויות קמעונאיות בכל רחבי המדינה. סברה מחזיקה בתקנים המובילים לבטיחות, איכות ייצור ואיכות הסביבה והיא מייצרת סדרה של מוצרים נוספים ובהם גוואקמולי, סלסה ויוגורט יווני. במפעל החברה בווירג'יניה הוקם "מרכז המצוינות הגלובלי" המהווה מרכז למחקר ופיתוח של מוצרי החברה, ובאמצעותו מקיימת סברה קשרי עבודה עם מוסדות אקדמיים, אגודות חקלאיות, שפים ומרכזים מקומיים. על פי IRIנתח השוק הכספי של סברה בכלל קטגוריית המצוננים בארה"ב בתום הרבעון ה-2 של שנת 2017 היה 23.8% (מספר 1 בשוק). נתח השוק הכספי של סברה בתחום החומוס בארה"ב עמד על57.4%. מכירות החברה הסתכמו בשנת 2016 ב- 1.328מיליארד ₪. אובלה נוסדה בשנת- 2011 וגם היא משותפת לקבוצת שטראוס ולקבוצת פפסיקו. אובלה נועדה להרחיב את סיפור ההצלחה של סברה במקומות נוספים בעולם ולהפיץ את תרבות החומוס ברחבי הגלובוס. אובלה פועלת באוסטרליה ובמקסיקו ובשתי המדינות הללו היא מובילה את קטגוריית החומוס הלאומית נתח שוק של מוצרי אובלה באוסטרליה הוא 38% ונתח השוק של מוצרי אובלה במקסיקו הינו 70%. נציין כי הן באוסטרליה והן במקסיקו נרשמה עליה בהיקף המכירות של החברה ברבעון השני של 2017 שהסתכמו ב 31 מלש"ח (המשקפים עלייה של 58.3% ביחס לשנה קודמת) ובמחצית הסתכמו המכירות ב63 מלש"ח לעומת 40 מלש"ח אשתקד (צמיחה של 56.1%). מכירות החברה בשנת 2016 הסתכמו ב-106 מיליון ₪ (עלייה של 29% ביחס לשנה קודמת). לפרטים: אסנת גולן – סמנכ"ל תקשורת, דיגיטל וקיימות – 0528288111 גיל מסינג – מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל - 0542525272
שטראוס זכתה במקום הראשון בתחרות המעסיק החברתי של ישראל לשנת 2016
15/09/2016

שטראוס זכתה במקום הראשון בתחרות המעסיק החברתי של ישראל לשנת 2016

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל, ודבורה מקסיק, סמנ"כלית משאבי האנוש בחברה, קיבלו את אות המעסיק החברתי במסגרת הועידה הלאומית הכלכלית של העיתון כלכליסט, שנערכה אתמול (רביעי, 14.9)בתל אביב. האות הוענק מטעם העיתון כלכליסט וקרן מעגלים במעמד שר העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש. במסגרת נימוקי הוועדה לזכייה נאמר כי שטראוס היא חברה פורצת דרך ביחסי העבודה בישראל וכי זכתה במקום הראשון בתחרות בזכות קפיצת מדרגה שעשתה בשנה האחרונה בתחום במסגרת ייסוד התכנית החברתית: מתן תוספת חודשית של 300₪ למשתכרי שכר מינימום, מתן קרן השתלמות לכל עובדי החברה וכן סבסוד חודשי במעונות יום ובגני הילדים של עובדיה. "שטראוס מבינה את הקושי של העובדים להתמודד עם יוקר המחיה בישראל -  ופעלה", נאמר בוועדה.    מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, אמר לאחר הזכייה: "אני גאה ונרגש מהמעמד הזה, נפלה בחלקי הזכות להיות זה שעומד פה, אבל אני עומד פה בזכות דורות של מנהלים בשטראוס בעשרות השנים של שטראוס בישראל.  אני עובד בחברה 24 שנים, מכיר אותה מהניהול ומהדרגים הזוטרים. העובדים הם ערך עליון בחברה, כבוד האדם וכבוד העובד נמצאים כמעט מעל כל דבר אחר. זו לא המצאה של השנה האחרונה אלא מורשת ומסורת של דור המייסדים שעוברות ממנהל למנהל. העובד של אתמול שונה מהעובד של היום או של מחר, אבל דבר אחד היה נכון כל השנים – הכבוד הבסיסי והעובד כערך. התורה הזו שבעל פה הפכה לתורה שבכתב כדי לוודא שזה יקרה גם בשנים הבאות.  אני מקווה שהפרס הזה ייתן השראה לחברות נוספות שיעשו דברים עבור העובדים, ואני מברך את כלכליסט ואת קרן מעגלים שמושכים עוד חברות לעשות דברים למען העובדים. התחרות על העובד תמשיך - זה טוב לעסקים, זה טוב לעובדים וזה טוב למדינה". זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיימת התחרות, שמפנה זרקור לאחד התחומים החשובים בשוק העבודה - העסקה חברתית ושימור עובדים במעגל העבודה. החברות שהתחרו על האות נבחנו בשורה של פרמטרים, ובהם פערי שכר, יחסי עבודה, הכשרות עובדים וניודם (בפרט במקצועות שוחקים), הטבות לעובדים, אפשרויות קידום וגיוון כוח העבודה וההון האנושי בארגון. השנה ניתן דגש על מידת האיזון בין עבודה, משפחה ופנאי, הקשור לגמישות בשעות עבודה, פעילויות והטבות למשפחת העובד, מנגנוני התייחסות נפרדים לעובד בהתאם למצב משפחתי, הסדרת אפשרות עבודה מהבית, הקפדה על סף שעות מקסימלי, מתן שירותים לעובד, חופשות יזומות ועוד. בתחרות מועמדים ארגונים המעסיקים יותר מ־200 איש ושמחזור פעילותם השנתי הוא 50 מיליון שקל ומעלה. עם צוות השופטים בתחרות נמנים עורכת "כלכליסט" גלית חמי, יו"ר קרן מעגלים יפה ויגודסקי, המשנה למנכ"ל התאחדות התעשיינים רובי גינל, ראש המרכז לאחריות חברתית ותאגידית בבי"ס למנהל עסקים, המכללה למנהל, עמירה דותן והמומחה למשאבי אנוש ואינטגרציה של ארגונים (לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש בטבע) איקה אברבנאל. התחרות לוותה על ידי רואה החשבון אורן גרופי, שותף במחלקת אחריות תאגידית, KPMG סומך חייקין.   לידיעה המלאה בכלכליסט לחצו כאן>