תפוצ'יפס

טבעי שלא תשלטו בעצמכם!

מכירים את הרגע הזה שמישהו פותח לידכם שקית של תפוצ'יפס? הרשרוש הנעים הזה שמתגנב לאוזן שלכם, הריח באוויר של פלחי תפוחי אדמה דקיקים ומלוחים, הצליל של הנגיסה בפרוסת צ'יפס קראנצ'ית וכל כך פריכה ובלוטות הרוק שלכם שמתחילות לעבוד בהתאם... ברור שלא תוכלו לשלוט בעצמכם!

כשבא לכם משהו שהוא בין ארוחה לנשנוש, תפוצ'יפס הוא החטיף המושלם ללא צבעי מאכל מלאכותיים או תוספת חומרים משמרים. רק אל תשכחו להזדרז, כי ברגע שהשקית נפתחת זה לא לוקח הרבה זמן עד שנשארים רק פירורים...

ילדים
תפוצ'יפס קידס הוא חטיף אפוי ולא מטוגן, שאינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל והוא פותח במיוחד לילדים
ללא גלוטן
כל המוצרים של תפוצ'יפס (למעט תפוצ'יפס קידס) מיוצרים בקו מיוחד נקי מגלוטן
משפחת המוצרים
מה קורה כשתפוח אדמה ומלח נפגשים? הטעם הקלאסי שאין לו שום תחליף! תפוצ'יפס טבעי מוכיח שלפעמים פחות, זה דווקא (טעים) הרבה יותר: פלחי תפוח אדמה דקיקים בתוספת מלח וטעם בלתי נשכח שכולם אוהבים.
תפוצ'יפס בטעם טבעי

תפוצ'יפס בטעם טבעי

תפוצ'יפס בטעם טבעי
מה קורה כשתפוח אדמה ומלח נפגשים? הטעם הקלאסי שאין לו שום תחליף! תפוצ'יפס טבעי מוכיח שלפעמים פחות, זה דווקא (טעים) הרבה יותר: פלחי תפוח אדמה דקיקים בתוספת מלח וטעם בלתי נשכח שכולם אוהבים. בסדרה הקלאסית של תפוצ'יפס תוכלו למצוא גם חטיף בצורת סטיקס בטעם טבעי.
אוהבים את זה קלאסי אבל רוצים לשדרג קצת את העניינים? במיוחד בשבילכם הצורה הקלאסית המוכרת והאהובה של תפוצ'יפס חתוך דק דק, בטעם עשיר של שמנת עם נגיעות בצל ירוק. אם עד עכשיו הצלחתם לשלוט בעצמכם, עכשיו זה אבוד!
סדרת תפוצ'יפס טעמים

סדרת תפוצ'יפס טעמים

בטעם שמנת בצל
אוהבים את זה קלאסי אבל רוצים לשדרג קצת את העניינים? במיוחד בשבילכם הטעם הקלאסי המוכר והאהוב של תפוצ'יפס חתוך דק דק, בטעם עשיר של שמנת עם נגיעות בצל ירוק. אם עד עכשיו הצלחתם לשלוט בעצמכם, עכשיו זה אבוד!
את סדרת תפוצ'יפס קראנצ' לא כדאי לפתוח בין 2 ל-4, כי יש סיכוי לא קטן שתעירו את השכנים! פלחי תפוחי אדמה זהובים בחיתוך מזוגג, לחוויית אכילה פריכה ומתפצחת במיוחד, בשלושה טעמים ייחודיים: טבעי, גריל ומקסיקני. לעשות רעש מעולם לא היה טעים יותר!
סדרת תפוצ'יפס קראנצ'

סדרת תפוצ'יפס קראנצ'

בטעם טבעי
בטעם גריל
בטעם מקסיקני
תפוצ'יפס XTRA – תפוצ'יפס בחיתוך עמוק פי שניים, קראנצ'י פי שניים וטעים פי שניים, בטעם טבעי או ברבקיו.

פרוסות תפוצ'יפס בחיתוך עמוק
בטעם טבעי
פרוסות תפוצ'יפס בחיתוך עמוק
בטעם בקביקיו
סדרת חטיפי הצ'יפס הזו תגרום לכם לרצות לחזור אחורה בזמן ולהפוך להיות שוב ילדים! חטיף תפוח אדמה אפוי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים, במרקם מדהים שנמס בפה והופך את חווית האכילה לתענוג נימוח במיוחד! בסדרה שני סוגים, בחיתוך קלאסי ובצורת מקלות.
סדרת תפוצ'יפס קידס

סדרת תפוצ'יפס קידס

חטיף תפוח אדמה 15 גרם
חטיף תפוח אדמה 45 גרם
היסטוריה
1991
הכול התחיל מתפוח אדמה...
בתחילת שנות התשעים רכשנו את מפעל תפוד לייצור צ'יפס בשער הנגב. במקביל השקענו משאבים בפיתוח זן משובח של תפוח אדמה שיוגדל בארץ ויתאים במיוחד לייצור חטיפי תפוח אדמה. כעבור שנה, יוצר חטיף התפוצ'יפס הראשון והתקיים טקס חנוכת המפעל בשער הנגב.
1997
שיו, תפוצ'יפס בטלוויזיה!
בפעם הראשונה יצאנו בקמפיין פרסומי לתפוצ'יפס. הסיסמא שנבחרה לקמפיין "תמיד טעים, תמיד מתאים". האמת, כבר אז צדקנו. בסוף השנה תפוצ'יפס הגיע לנתוני מכירות מדהימים ותפס 72% משוק חטיפי תפוחי האדמה בישראל
1999
זמן להתחדש
ב-1999 יצאנו בתפוצ'יפס עם טעמים חדשים ומרגשים: אורגנו וגריל. אבל זה לא הכל, אחרי ההשקה החלטנו לעדכן גם את החטיף הקלאסי וחידשנו את אריזת תפוצ'יפס בטעם טבעי.
2003
תפוצ'יפס ים תיכוני
השקת סדרה חדשה תחת השם "תפוצ'יפס ים תיכוני" בשלושה טעמים: עגבניות ובזיליקום, מלח ופלפל ועשבי תיבול, כולם עשויים מתפוחי אדמה , בתוספת שמן זית.
2004
מהפך!
תפוצ'יפס עובר מיתוג מחדש. האריזה עוצבה מחדש כדי להדגיש את הטבעיות של המוצר ובנוסף הרחבנו את משפחת המוצרים של תפוצ'יפס עם מגוון טעמים חדשים: פיצה, ואקסטרא קראנצ'י מקסיקני. את מתיחת הפנים ליווה קמפיין חדש שכלל סרטוני טלוויזיה ושלטי חוצות עם המסר "תשלוט בעצמך" שהדגים את כל הדברים המטורפים שאנשים היו מוכנים לעשות בשביל להשיג תפוצ'יפס.
2005
שנה של טעמים
לראשונה מושק חטיף תפוח אדמה בצורת צ'יפס מקלות, במארז קרטון עם שקית קטשופ. בנוסף הרחבנו את סדרת תפוצ'יפס קראנצ', תפוצ'יפס בחיתוך מזוגזג שמעניק חווית אכילה מיוחדת בטעמים חדשים: קראנצ' בטעם גריל וקראנצ' בטעם טבעי.
2008
תפוצ'יפס שמן זית
ב-2008 המשכנו להוביל את החדשנות בקטגוריית החטיפים המלוחים באמצעות פנייה לקהל יעד בוגר עם מוצר חדש ומתוחכם: תפוצ'יפס העשוי עם %100 שמן זית, שילוב מנצח של טעם, מרקם ופריכות מושלמים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים.
2009
תפוצ'יפס חדש נולד
לאחר פיתוח של 3 שנים השקנו לראשונה את תפוצ'יפס קידס , חטיף אפוי ולא מטוגן במיוחד לילדים, ללא תוספת חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים. כעבור שנה זכה החטיף בפרס החדשנות של "מוצר השנה" לשנת 2010 ולאחר מכן גם לשנת 2011 עם הצטרפות חטיף נוסף לסדרה, בצורת מקלות. בנוסף, באותה שנה הושקה סדרת אינטרנט חדשה של תפוצ'יפס בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", ששודרה במשך חודשיים בערוץ היוטיוב הרישמי של המותג.
2011
סדרת השף
בשנת 2011 הושקה סדרה חדשה בשיתוף השף המוערך אייל שני, הכוללת שני טעמים חדשים ומפתיעים: בלסמי וריבת בצל ושמנת חמוצה ופטריות יער.

שאלות ותשובות

שאלה
איך נולד חטיף תפוצ'יפס?
תשובה

תפוצ'יפס נולד במסעדה ניו-יורקית בשנת 1853. האגדה מספרת שיום אחד הגיע למסעדה מפקד תחנת הרכבת ובקש מנת צ'יפס. הצ'יפס שהוגש לו לא מצא חן בעיניו משום היה עבה מידי לטעמו, ולכן הוא בקש מהשף להכין לו מנה חדשה. בתגובה, השף החליט להשתעשע מעט: הוא פרס תפוחי אדמה לפרוסות דקיקות בעובי של נייר, טגן אותן בשמן עמוק עד שהפכו לפריכות, זרה מעליהן מלח והחזיר את המנה לאורח. ההצלחה הייתה אדירה וההמשך ידוע...

שאלה
איך מכינים תפוצ'יפס?
תשובה

הכל מתחיל בתפוח אדמה. קודם כל זורעים את זרעי תפוח האדמה בשדות ומחכים להבשלתם. לאחר ההבשלה, מובילים את תפוחי האדמה למפעל שוטפים אותם שוב ושוב ומניחים אותם על סרט נע למכונת הפריסה. תפוחי האדמה נפרסים לפרוסות דקות ושוב עוברים שטיפה. לאחר מכן מטגנים את הפרוסות לאיטן בשמן רותח, עד לקבלת צבע, פריכות, ריח וטעם מושלמים. רגע לפני הסוף מפזרים על הפרוסות מלח ותבלינים (שמנת, בצל, שום ושמיר) ומכונת האריזה אוספת אותן לתוך שקית אטומה ללא מגע יד אדם.

שאלה
למה הפסקתם לייצר את הטעם שאהבתי?
תשובה

כמו שאומר השיר המפורסם: "סוף זה מיד התחלה של משהו אחר".. אנחנו בתפוצ'יפס מנסים תמיד לחדש לצרכנים שלנו, לעניין להם את בלוטות הטעם ולדאוג שאף רגע לא יהיה משעמם. בדיוק בגלל זה אנחנו מנסים מידי פעם לייצר מוצרים בטעמים חדשים ומפתיעים ומורידים מהמדף טעמים שמיצו את עצמם. אבל אל דאגה- אנחנו מקפידים להיות קשובים לבטן שלכם ואם טעם מסוים ממש חסר לכם אנחנו נדאג להחזיר אותו.

שאלה
למה בשקית תפוצ'יפס יש כל כך הרבה אוויר?
תשובה

יש 3 סיבות עיקריות שבגללן נראה לכן שהאריזה לא מלאה:


1. משקל התפוצ'יפס בשקית הוא קבוע ומצוין על גבי האריזה. כמות היחידות בשקית נקבעת לפי ריכוז המוצקים בתפוח אדמה: כאשר צפיפות תפוח האדמהנמוכה, יש יותר פרוסות כאשר כל אחת שוקלת פחות. כאשר הצפיפות גבוה, יש פחות פרוסות ומשקל כל פרוסה גבוה יותר.


2. מכיוון שתפוצ'יפס הוא מוצר טבעי בגידול חקלאי שמשתנה מעונה לעונה, הוא גם מושפע מגודל תפוח האדמה: אם תפוח האדמה קטן יחסית, הפרוסות יהיו יותר קטנות וישקעו למטה מה שנותן תחושה שהשקית "ריקה". לעומת זאת, אם תפוח האדמה גדול, הפרוסות יהיו גדולות ויתנו תחושה של שקית מלאה.


3. כמו שבטח שמתם לב, תפוצ'יפס עשוי מפרוסות דקיקות ופריכות. האוויר שמוכנס לתוך האריזה נועד לשמור על המוצר מפני פגיעה במהלך השינוע שלו (משאיות, הדבקת מחיר, העברה למדף וכו') כדי שאתם לא תסיימו עם שקית מלאה בפירורים.

שאלה
באילו סוגי תפוח אדמה משתמשים ליצור תפוצ'יפס?
תשובה

משתמשים בתפו"א בעלי קליפה בצבעים חום בהיר עד צהבהב עם צבע צהבהב עד צהוב בחלק הפנימי של הפקעת. זרעי התפו"א מיובאים מאירופה, וגדלים בארץ.

שאלה
למה חלק מהתפוצ'יפסים כהים יותר מהאחרים?
תשובה

במוצרי תפוצ'יפס ותפוצ'יפס אקסטרא, במהלך איחסון תפוחי האדמה הטבעיים נוצר תהליך טבעי של פירוק עמילנים. העמילנים הופכים לסוכרים ואז בתהליך הטיגון הסוכרים משנים את צבעם לחום. לא מדובר בפגם, הטעם והמרקם אופיינים למוצר.