בזוקה

כולנו גדלנו עליו. מותג אייקוני בעל אופי מובהק: המסטיק האולטימטיבי שיש בו הכל - בדיחות הקרש, בזוקה ג'ו וחבורתו, ה"עתידות", ו"הידעת?".

מי בכלל דמיין בשנת 1947, כשחברת טופס בע"מ השיקה בארצות הברית את מסטיק בזוקה®, שהוא יהיה עד היום מותג המסטיק האהוב על כל הילדים הישראלים – אייקון ורדרד שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהילדות והתרבות שלנו. מסטיק בזוקה הוא קלאסיקה אמיתית - אפשר לנפח איתו בלונים מופלאים, ובזכותו אין ילד שלא מחכה ליום ההולדת ה-21 שלו, רק כדי שיוכל להגיע סוף סוף לירח.

.בשנת 2008, אחרי שקיבלה רשמית רישיון מחברת טופס, השיקה חברת שטראוס גרסה ללא סוכר של מסטיק בזוקה®. הגרסה הפכה מאז למסטיק הנמכר ביותר בקטגוריה של מסטיקים ללא סוכר כולה.

 

למידע נוסף על בזוקה, בקרו באתר של חברת טופס - http://bazookajoe.com

© ו-® בזוקה, בזוקה ג'ו וחבורתו של בזוקה ג'ו הם קניינה של חברת The Topps Company, Inc. כל הזכויות שמורות. שטראוס היא בעלת רישיון רשמית של בזוקה.

 

2012
בשנת 2012 חברנו לרשת האופנה TNT והשקנו קולקציה מתוקה במיוחד של חולצות בזוקה, תוך שיתוף פעולה עם המחלקה לעיצוב והנדסת אופנה במכללת שנקר. בפעם הראשונה בהיסטוריה לאף אחד לא היה אכפת שיש לו מסטיק על החולצה...
80
מאז שנת 2008 נוספו עוד 80 בדיחות קרש חדשות לאוסף של בזוקה. הן לא תרמו לכלום.
ירח
את ה"עתידות" 'בגיל 21 תגיע לירח' תירגמה לעברית רות אדלר, שעבדה בעלית במשך 66 שנה.
בום!
מדי שנה מנופחים כ-61.5 מיליון בלוני מסטיק בזוקה. חבל שבסוף כולם מתפוצצים.
מגוון המוצרים
בזוקה

בזוקה

בזוקה ללא סוכר בטעם בזוקה קלאסי
בזוקה ללא סוכר – בטעם תות- בננה
בזוקה ללא סוכר – בטעם ענבים
היסטוריה
1958
מסטיק בזוקה מתחיל להיות משווק בישראל
1970
מותג בזוקה עובר להיות משווק על ידי חברת עלית
2001
מסטיק בזוקה של עלית הופך ל"מצרך החודש" בארה"ב, לאחר ששם – הופך המסטיק לנדיר
2008
המותג יוצא עם מוצרים חדשים ללא סוכר
2009
הצטרף בזוקה ללא סוכר בטעם ענבים
2010
הושק גם בזוקה ללא סוכר בטעם תות-בננה
2011
החלטנו לקיים את ההבטחה של עד גיל 21 תגיע לירח ויצאנו במבצע בו הפרס הגדול היה: טיסה לירח