תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
חטיפים מלוחים

מזה כעשרים שנה ששטראוס מתמחה בייצור חטיפים מלוחים במגוון טעמים ולכל גיל, אז מה הפלא שאת החטיפים שלנו תוכלו למצוא בכל בית בישראל? החטיפים שלנו מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים. את תפוצ'יפס אנחנו מייצרים מ- 100% תפוחי אדמה טבעיים ואת דוריטוס, צ'יטוס ושוש מגרעיני תירס מובחרים. למרות הוותק של חברי משפחת המלוחים שלנו, חשוב לנו להמשיך להפתיע ולרגש את קהל הצרכנים שלנו ולכן, כמעט תמיד תוכלו למצוא על המדפים מוצרים חדשים, מהדורות מוגבלות, טעמים נועזים, מבצעים מיוחדים ועוד הפתעות שיבטיחו רגעים של כיף והנאה לכל אחד ואחת, בכל גיל. את החטיפים המלוחים מייצרת קבוצת שטראוס תוך שיתוף פעולה עם קונצרן המזון פפסיקו תחת החברה "פריטו ליי". משנת 2010 חטיבת המלוחים משתפת פעולה עם חברת המִחזור הבינלאומית "טרה-סייקל" - ארגון עולמי שעובד עם מותגי-ענק במטרה להעלות מודעות למִחזור מוצרים בלתי מתכלים. במסגרת שיתוף הפעולה, אנו מפעילים ומקדמים תכניות איסוף של שקיות החטיפים המלוחים שלנו, כדי ליצור סביבה נקייה ונעימה יותר.  

מותגים

אזורי פעילות

חדשות חטיפים מלוחים

לכל החדשות
כל חטיפי הילדים מתאימים לרגישים לגלוטן!
15/10/2015

כל חטיפי הילדים מתאימים לרגישים לגלוטן!

חברת שטראוס פריטו ליי הרחיבה את מגוון החטיפים המלוחים ללא גלוטן ללא עלות נוספת לצרכן במסגרת מהלך כולל שמטרתו הוצאת הגלוטן מכלל החטיפים המלוחים,  לצד התפוצ'יפס, כעת כל  מוצרי הילדים: צ'יטוס, שוש ותפוצ'יפס קידס יסומנו כמתאימים לרגישים לגלוטן. כיום מציעה חברת החברה שטראוס למעלה ממאה מוצרים המסומנים כמתאימים לחולי צליאק ועד סוף השנה צפויה חברת שטראוס להכפיל את מספר המוצרים לרגישים לגלוטן שטראוס הינה  מחלוצות העשייה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן  ומציעה מגוון רחב של מעל מאה מוצרים המתאימים לרגישים לגלוטן. המוצרים מסומנים עם פרח או  בכיתוב "מכיל עד PPM 20 גלוטן". דניאל זינגר, מנכ"ל חטיבת המלוחים שטראוס פריטו ליי: "המוצרים שלנו  פונים לכלל האוכלוסייה ולכן עבורנו מדובר בתהליך טבעי שנועד להרחיב את מגוון האפשרויות גם לאלו הרגישים לגלוטן או נמנעים ממנו מסיבות אחרות. כחברת מזון מובילה אנו מחויבים לתת מגוון של פתרונות למגוון של אוכלוסיות.  תהליך הוצאת הגלוטן הינו תהליך מורכב שכולל בדיקות איכות לכל אורך שרשרת האספקה משדות תפוחי האדמה והתירס ועד למוצר המוגמר בשקית.  שטראוס פועלת מתוך אחריות לצרכנים ולכן אינה מתמחרת את המוצרים הנקיים מגלוטן באופן שונה מהמוצרים הרגילים".  מלבד החטיפים המלוחים, חברת שטראוס מציעה במסגרת האפליקציה שטראוס+ מגוון של כ- 100 מתכונים ללא גלוטן. להורדת האפליקציה http://plus.strauss-group.com/  
קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן
02/04/2015

קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן

עד סוף השנה צפויה החברה להכפיל את מספר המוצרים לרגישים לגלוטן חברת שטראוס הייתה מחלוצות העשייה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן ומציעה מגוון רחב של מוצרים לרגישים לגלוטן. כיום מציעה חברת שטראוס 111 מוצרים המסומנים כמתאימים לחולי צליאק. חלקם מסומנים עם פרח וחלקם בכיתוב "מכיל עד PPM 20 גלוטן". בנוסף, במפעל הממתקים בנצרת נערכים להגדלת מגוון המוצרים ללא גלוטן, בטווח הקצר והארוך. אודי מלמד, מנהל האיכות של שטראוס: "בימים אלו אנו בוחנים אפשרות לסמן סימון פרח על 120 מוצרים נוספים שלדעתנו ניתן לסמן וכיום עדיין לא  מסומנים (כדוגמת מוצרי מחלבה, דבש, שמן זית וכו'). חשוב לציין שכל מוצרי שטראוס המיוצרים ללא גלוטן מתומחרים כמוצרים רגילים וזאת למרות התוספת בעלויות הייצור ובדיקות האיכות". לרשימת המוצרים המלאה לחצו כאן> לשאלות ותשובות בנושא גלוטן לחצו כאן>
פרויקט מימון המונים ראשון מסוגו לבחירת טעם חדש לחטיף תפוצ
06/01/2015

פרויקט מימון המונים ראשון מסוגו לבחירת טעם חדש לחטיף תפוצ'יפס

כחלק מהשקת מהלך תפוצ'יפס אקזיט עולה חברת שטראוס פריטו ליי בקמפיין טלוויזיה חדש בהובלת זאב רווח באמצעות משרד הפרסום Y&R מהלך דיגיטלי באמצעות moblin ומשיקה 2 טעמים לתפוצ'יפס XTRA - פרוסות תפוצ'יפס בחיתוך עמוק בטעם על האש ובטעם חריף. מותג תפוצ'יפס של חברת שטראוס פריטו ליי מקדם פעילות מעורבות צרכנים חדשנית וראשונה בישראל ומעלה קמפיין חדש בסגנון CroudFunding ("מימון המונים" על פי מודל אתר קיקסטרטר) תחת הקונספט: תפוצ'יפס אקזיט, במסגרתו כל אחד יכול להציע טעם חדש, באתר מיוחד שהקים משרד הפרסום הסלולרי moblin, ולגייס לעצמו תומכים/מצביעים באמצעות כלי קידום אוטומטיים בזירות החברתיות: תמונות לפייסבוק, שליחה לקבוצות בווטסאפ, תמונות לאינסטאגרם ועוד. בנוסף, כל שקית תפוצ'יפס שמשתתפת במבצע כוללת קוד חד ערכי אותו מציע הטעם החדש יכול להזין באתר ולקבל 100 הצבעות, זאת במקום לקבל הצבעה בודדת על כל כניסה. אפשר להציע ו/או להצביע דרך הסמארטפון, הטאבלט, או הדסקטופ. כל אחד יכול להציע טעם, לבחור את מרכיביו העיקריים, לעצב את שקית החטיף ולקדם את הטעם כדי לגייס מצביעים. כל ההצעות מוצגות באתר מיוחד לקהל הצרכנים שמוזמנים להצביע ולקחת חלק בקביעת הטעם הבא של תפוצ'יפס. הטעם שיקבל הכי הרבה הצבעות – יזכה, ומציעו יזכה ב-אקזיט של 250,000 ש"ח. התפוצ'יפס בטעם החדש ייוצר במפעלי תפוצ'יפס. מדובר במהלך חדשני וראשוני בישראל, שפותח באמצעות moblin, במסגרתו תפוצ'יפס מאפשר לצרכנים להיות חלק מהמותג, לקבוע בעצמם את הטעמים הבאים שיושקו למדף, "להתפרע" עם הדמיון והטעם ו"לשבור את המשחק" בעולם הטעמים, היחסית שמרני, ולבסוף - לעשות אקזיט ולזכות בסכום כסף גדול. יעל חזום, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי, אמרה היום: "אנו חיים בתקופה שבה הצרכנים מעורבים ב"חיי המותג" ומשתוקקים לדעת לאן הוא הולך, מהם הטעמים המתאימים לו ואף רוצים להיות חלק ממנו ולקבוע את החוקים לגביו, באמצעות ביטוי עצמי וקבלת הכרה ולגיטימציה. חברת פפסיקו העולמית מנהלת בשנים האחרונות מהלכי involvement גדולים ברחבי העולם בהצלחה רבה מאוד. בישראל, הנחשבת ל"מדינת הסטארט אפים", המהווים מנוע צמיחה כלכלי משמעותי למדינה, בחרנו להשיק את המהלך בדרך של אקזיט, אשר תדבר אל לב הצרכנים ותשלב אותם בצורה פעילה, מקורית, מסעירה ומהנה בחיי המותג." עוד מוסיפה חזום כי "ברוח הזמן, כשהחלטנו להוסיף טעם חדש לטעמים הקיימים של משפחת התפוצ'יפס, עלה הרעיון שנפנה ל-'חוכמת ההמונים' ונבדוק איזה טעם בדיוק הקהל המסור שלנו רוצה למצוא בשקית החדשה".   איך מתחילים את הסטארט-אפ: 1. נכנסים ורושמים הצעה לטעם חדש באתר – www.tapuchips.co.il כל אחד יכול להציע כל טעם (בכפוף לדרישות הכשרות וכיו"ב). התהליך פשוט ומהיר, מכל פלטפורמה (סלולר, מחשב, טאבלט)   2. אופציונאלי – מייצרים שקית לטעם לאחר פתיחת דף טעם יוכל כל משתתף להשקיע בדף הטעם שלו, כך שיראה מושך יותר (לא חובה) באמצעות: כלי לעיצוב שקית העלאת תמונות טקסט חופשי   3. גיוס משקיעים - שיתוף והפצה של הטעם כדי לגייס הצבעות: ברגע שנפתח טעם חדש ---- > חוזרת למשתמש הודעת סמס עם לינק ישיר לדף הטעם, כדי שיוכל להפיץ באמצעות: א. שליחת לווטסאפ כולל קבוצות ב. שיתוף בפייסבוק ג. שליחת האשטאג אוטומטי לאינסטגראם ד. שליחת תבנית ניוזלטר   תקופת הצעת הטעמים והצבעות - 1.1-28.2 בחירת הטעמים הסופיים במהלך חודשים מרץ-יוני כולל. שלושת הטעמים הפיינליסטים יושקו בתחילת חודש יולי 2015, כאשר תקופת ההצבעות מתבצעת בחודשים יולי-אוגוסט ובסוף אוגוסט יוכרז הזוכה של הטעם הנבחר. כחלק מהשקת מהלך תפוצ'יפס אקזיט עולה חברת שטראוס פריטו ליי בקמפיין חדש בהובלת זאב רווח ומשיקה 2 טעמים לתפוצ'יפס XTRA - פרוסות תפוצ'יפס בחיתוך עמוק בטעם על האש ובטעם חריף.   l בתוך כל שקיות יש קוד השווה 100 הצבעות. l אחרי שהצרכן מציע טעם הוא יכול להזין את הקוד ולהזדכות אוטומטית ב – 100 הצבעות ובכך לייצר לעצמי "פור" על אחרים. l עבור כל טעם מוצע – ניתן להקליד עד 5 קודים.   מותג תפוצ'יפס הינו מותג מצליח, אהוב ו-ותיק בישראל – הוא החטיף השני הנמכר ביותר, פונה לכל המשפחה וחלק מהוויה הישראלית מזה עשרות בשנים. תפוצ'יפס קיים בישראל מאז שנותה 60. בשקית הכי נמכרת (משקל 50 גרם) יש כ- 2 תפוחי אדמה תפוצ'יפס אינו מכיל חומרים משמרים. בתהליך ייצור התפוצ'יפס לא נוגעת יד אדם באף שלב בייצור. מרגע הגעת חומר הגלם למפעל ועד לקבלת שקית תפוצ'יפס עוברת רבע שעה בלבד! תפוצ'יפס מוכר בכל העולם כמותג Lays – מותג חטיפי הצ'יפס מספר 1 בעולם. ישנם 6 זנים שונים של תפו"א אשר מגדלים במיוחד עבור עלית מקבוצת שטראוס. 2 מכל 3 משקי בית בישראל קונה תפוצ'יפס. באנגליה ובארה"ב נהוג לאכול תפוצ'יפס ליד המנה העיקרית. תפוצ'יפס בטעם טבעי מכיל תפוחי אדמה, שמן מלח ו...זהו. הצריכה לנפש של צ'יפס בישראל היא כ 400 גר' בשנה, הצריכה לנפש בארה"ב כ 7 ק"ג לשנה.
שטראוס פריטו ליי מרחיבה את שיתוף הפעולה עם "מאפיית משי" באשקלון  ומשיקה סדרה חדשה - באגט קראנצ
24/12/2014

שטראוס פריטו ליי מרחיבה את שיתוף הפעולה עם "מאפיית משי" באשקלון ומשיקה סדרה חדשה - באגט קראנצ'

לאור ההשקה המוצלחת של  סדרת הפיתה קראנצ' ובמסגרת הרחבת הפורטפוליו של מותג עלית קראנצ', חטיבת המלוחים של שטראוס משיקה סדרה נוספת,  חדשנית וייחודית למותג -  באגט קראנצ', פרוסות באגט אפויות ומתובלות בתנור בטעם טבעי ובטעם שום. באגט קראנצ' פונה לצרכנים, המחפשים מוצר טעים וייחודי בקטגורית הקרקרים, המבוסס על מאפה הבאגט האהוב. מוצרי הבאגט קראנצ' אפויים בתנור והם קראנצ'יים במיוחד ומשביעים. באגט קראנצ' מתאים במיוחד לארוחת בראנץ' מפנקת או לארוחה קטנה, כשמתחשק נשנוש טעים וכן מתאים לאכילה במריחה/בניגוב - עם ממרחים שונים. כמו כן, ניתן לפזר את פירורי הבאגט בתוך מרק או סלט כקרוטונים. הבאגט, כמו הפיתה, פותחו בשיתוף פעולה של מאפיית משי והטכנולוגים של שטראוס בהשראת "סטייסי פיתה צ'יפס", אך באמצעות פיתוח וידע ישראלי. הפיתה קראנצ' פותחה על בסיס מוצר אמריקאי מצליח ופופולרי בשם "סטייסי פיתה צ'יפס", ש"התגלה" במקרה ע"י סטייסי מדיסון, עובדת סוציאלית מבוסטון, אשר מאסה בעבודתה השגרתית ופתחה דוכן לממכר סנדויצ'ים אומנותיים בפיתה. מדיסון האכילה את הלקוחות הרעבים שעמדו אצלה בתור, בשאריות הפיתה שתיבלה ואפתה בתנור. ההצלחה של "השאריות" הללו הייתה עצומה והיא החלה לשווק אותן כמוצר בפני עצמו לקמעונאים בסביבה. לפני מספר שנים נרכשה חברת "סטיייסי פיתה צ'יפס" על ידי פריטו ליי, חברת המזון של פפסיקו, השותפה עם שטראוס בחטיבת המלוחים. דניאל זינגר, מנכ"ל חטיבת המלוחים של שטראוס, אמר היום: "לאור ההצלחה של סדרת הפיתה קראנצ', זיהינו צורך של הצרכנים למוצר איכותי נוסף, המהווה אלטרנטיבה מקורית, טעימה וחדשנית לסוגי הקרקרים השונים. למרות שמקורו של המוצר בארצות הברית עשינו התאמה לטעם הישראלי ופיתחנו מוצרים וטעמים שמהווים אלטרנטיבה איכותית וטעימה במיוחד למוצרים שקיימים היום בקטגורית הקרקרים." תכולה: 300 גרם. כשרות: בד"צ. מנתוני סטורנקסט עולה כי עולם הקרקרים והמיני קרקרים מגלגל כ- 175 מילון ₪ בשנה (מחירי צרכן), והוא בצמיחה שנתית של כ- 6%.
אומנות ירוקה מאריזות חטיפים
09/12/2014

אומנות ירוקה מאריזות חטיפים

בשבוע שעבר נערך בבנייני האומה בירושלים אירוע מיוחד, אשר במסגרתו הוצגו יצירות אומנות שהופקו מאריזות חטיפים וממתקים של עלית. האירוע היווה נקודת שיא למבצע שנערך למגזר החרדי ובו צרכנים הכינו אלפי יצירות מושקעות ויצירתיות מאריזות מוצרים שונים של המותג עלית. במסגרת המבצע , הוזמן הציבור להכין יצירות אומנות ממוחזרות מקוריות באמצעות שלל אריזות המוצרים. במהלך האירוע, ועדת שיפוט מיוחדת בחרה את 10 היצירות הנבחרות שעלו לתערוכת הגמר. בין העבודות שהוצגו באירוע והגיעו לגמר, הוצגה יצירה מרגשת במיוחד בדמות תיבת נח. היצירה היא פרי עבודתם של ילדי אומנה, חניכי ביה"ס "מבטח עוז" אשר במרכז חירום בירושלים. הסיפור מאחורי היצירה הוא משל לבניית בית חלופי שבכוחו להוות הצלה מול טלטלות וסערות העולם הפרטי של הילדים, כמגן מהעולם שבחוץ. מרכז החירום שלהם מהווה עבורם בתקופה זו את "תיבת נח". כל היצירות שהשתתפו במבצע מוצגות בבניין המטה של קבוצת שטראוס בפתח תקווה.