תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
סלטים

הסלטים המוכנים של שטראוס מתחילים את דרכם אצל חקלאים ומגדלים שנבחרו בקפידה, שמכירים את האדמה, את הזרעים ואת השתילים ויודעים איך להפוך אותם לירקות איכותיים ונפלאים שירגשו אתכם גם כשיגיעו אליכם, לצלחת. אנו ממשיכים לחדש ולהציע חוויות חדשות של סלטים שהם פרי הקשר העמוק שלנו עם החקלאות המקומית במדינות בהן אנו פועלים המתבססים על הידע והמומחיות שלנו. החדשנות הזו, שמשלבת חקלאות שורשית ואמיתית עם התשוקה ליצור ממנה את הסלטים הטובים, הטעימים והמעניינים ביותר היא חלק ממה שמאפיין את הסלטים שלנו. מבחינתנו, כל סלט טוב מתחיל בשדה בירק מאיכות עליונה, שמשתלב במתכון ייחודי. את כל אלו אנו משלבים בתבלינים ורכיבים שמביאים אליכם את ריחות השוק וטעמיו. טחינה איכותית, תבלינים ריחניים שנטחנו זה עתה, מוסיפים ארומה ושמחה לכל מטבח ומזכירים לנו את הצבעים והקולות של השוק, המקום שחובר אל תהליך ההכנה של הסלטים הטעימים והמענגים ביותר. תחום הסלטים הארוזים הינו תחום ההולך וגדל בעולם ונמצא במגמת צמיחה קבועה. אנו מחויבים להביא לצרכנים שלנו ברחבי העולם את הסלטים הטריים הכי טעימים והכי איכותיים. אנחנו מאמינים שהפלא הגדול נוצר כאשר אנשים מתרבויות שונות מתאגדים ומתקרבים סביב השולחן, דרך המזון שמונח עליו. המסע שלנו להפיץ את תרבות הסלטים והחומוס שהחל ב- 2005 הוא מסע קולינרי שמחבר בין אנשים ברחבי העולם. חברת הסלטים הבינלאומית שלנו היא בין החברות המובילות בשוק המטבלים והממרחים הים תיכוניים בעולם. 

מותגים

אזורי פעילות

חדשות סלטים

לכל החדשות
לראשונה: חומוס אחלה ללא חומרים משמרים
04/07/2016

לראשונה: חומוס אחלה ללא חומרים משמרים

לאחר שנים של מחקר ופיתוח, משיקה שטראוס את סדרת "100% אחלה", שיוצרה בטכנולוגיה חדשנית   חברת שטראוס השיקה לראשונה את סדרת "100% אחלה", חומוס ללא חומרים משמרים.  הסדרה מיוצרת לאחר שנים של מחקר ופיתוח, באמצעות שימוש בשיטה טכנולוגית פורצת דרך, המבטיחה מוצר טעים ואיכותי ששומר על חיי המדף שלו. פיתוח תהליך הייצור נתמך על ידי רשות החדשנות במשרד הכלכלה והוא מאפשר למוצר חיי מדף של 40 ימים בדומה לחומוס הקלאסי של אחלה, אלא שמרגע פתיחתו, יש לצרוך אותו תוך חמישה ימים. סדרת "100% אחלה" נמכרת במארז של 400 גרם= 4 גביעים * 100 גרם, היא ללא גלוטן כמו יתר מוצרי אחלה וכוללת 2 מוצרים: "100% אחלה" חומוס עשיר בטחינה- חומוס ללא חומרים משמרים, בריא, עשיר בטחינה, עשיר בחלבון (9.7 גר' לגביע). "100% אחלה" חומוס 9% שומן - חומוס 9% שומן ללא חומרים משמרים מכיל שמן שמקורו מהטחינה הגולמית האיכותית בלבד, ללא שמן מוסף. את הטכנולוגיה החדשנית שאפשרה את פיתוח המוצר איתרה, אפיינה והטמיעה יחידת "אלפא שטראוס", שעוסקת בטיפוח קהילת הפוד-טק בישראל, קידום טכנולוגיות חדישות בעולמות המזון והמשקאות והטמעת טכנולוגיות פורצות דרך בקבוצת שטראוס.
"אובלה" רוכשת את חברת פלורנטין ההולנדית, העוסקת בפיתוח וייצור מוצרי חומוס ומוצרים אורגניים נוספים
30/06/2016

"אובלה" רוכשת את חברת פלורנטין ההולנדית, העוסקת בפיתוח וייצור מוצרי חומוס ומוצרים אורגניים נוספים

קבוצת שטראוס מדווחת היום לבורסה בת"א על עסקה אותה מבצעת חברת פפסיקו- שטראוס מטבלים וממרחים טריים ("אובלה"), לרכישת 100% מהון המניות של חברת פלורנטין.   פלורנטין הינה חברה הולנדית העוסקת בפיתוח וייצור מוצרים אורגניים כולל חומוס, פלאפל, ממרחים ופיתות, ומשווקת את מוצריה במערב אירופה, בעיקר בהולנד, גרמניה וצרפת. לחברה כ- 40 עובדים וכן מפעל בהולנד. מחזור המכירות של פלורנטין בשנת 2015 מוערך בכ- 5 מיליון אירו, על פי דוחותיה הכספיים של פלורנטין.   רכישת פלורנטין מרחיבה את הפעילות המשותפת לקבוצת שטראוס וחברת פפסיקו בתחום המטבלים והממרחים, למערב אירופה. המיזם המשותף הוקם בשנת 2008 במטרה לפתח ולהוביל את תחום הממרחים והמטבלים הטריים בעולם. כיום המיזם המשותף פועל באוסטרליה ובמקסיקו באמצעות מותג "אובלה" וכן בארה"ב ובקנדה באמצעות מותג "סברה".   בתמורה לרכישת פלורנטין תשלם אובלה סך של כ- 9 מיליון אירו ועוד כ- 1.75 מיליון אירו בתוך שלוש שנים, מותנה בביצועים. הרכישה תמומן על ידי שטראוס ופפסיקו בחלקים שווים. גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס : "רכישת פלורנטין היא צעד חשוב במסע ההתרחבות הגלובלי של חברת המטבלים והממרחים הגלובלית המשותפת לחברת פפסיקו ולשטראוס. הנחת התשתית במערב אירופה היא שלב חשוב לכל תרחיש של התפתחות החברה לתוך אירופה".   שלי שליט שובל, מנכ"לית חברת סברה, אמרה לרגל הרכישה: "אנחנו מצפים לקדם את קטגוריות המזון הטרי שלנו דרך יישום המומחיות הבינ"ל של אובלה בפלורנטין, המהווה חברה ייחודית עם מנהלים ועובדים המייצרים מוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר בהתאמה לשווקים בהם הם פועלים".   תחום פעילות הממרחים והמטבלים הבינלאומי של קבוצת שטראוס וחברת פפסיקו במסגרת פעילות זו הקבוצה מפתחת, מייצרת, מוכרת, משווקת ומפיצה מטבלים וממרחים באמצעות חברת  "סברה" בארה"ב ובקנדה, ובאמצעות  חברת "אובלה" במקסיקו ובאוסטרליה. פעילות סברה ופעילות אובלה מתבצעות, כל אחת, באמצעות מיזם בשליטה משותפת של הקבוצה ושל חברת פפסיקו.   סברה היא מובילת  קטגוריית הממרחים והמטבלים המקוררים בארה"ב ומייצרת את החומוס הנמכר ביותר בארה"ב. למעשה, החברה מהווה את מנוע הצמיחה המרכזי של קטגוריית החומוס בארה"ב. החומוס עטור הפרסים של סברה, המיוצר ביותר מתריסר טעמים שונים, נמכר בחנויות כלבו וקמעונאיות ברחבי המדינה. סברה מחזיקה בתקנים המובילים לבטיחות, איכות הייצור ואיכות הסביבה והיא מייצרת מוצרים נוספים ובהם גוואקמולי, סלסה ויוגורט יווני. במפעל החברה בווירג'יניה קיים גם "מרכז המצוינות" המהווה מרכז למחקר ופיתוח של מוצרי החברה, ובאמצעותו מקיימת סברה קשרי עבודה עם מוסדות אקדמיים, אגודות חקלאיות, שפים ומרכזים מקומיים. על פי IRI נתח השוק הכספי של סברה בכלל קטגוריית המצוננים בארה"ב בתום הרבעון ה-1 של שנת 2016 היה 27.4% (מספר 1 בשוק). נתח השוק הכספי של סברה בתחום החומוס בארה"ב עמד על 61.7%. מכירות החברה הסתכמו בשנת 2015 ב- 1.422 מיליארד ₪. אובלה נוסדה ב-2011 וגם היא משותפת לקבוצת שטראוס ולקבוצת פפסיקו. אובלה נועדה להרחיב את סיפור ההצלחה של סברה במקומות נוספים בעולם ולהפיץ את תרבות החומוס ברחבי הגלובוס. אובלה פועלת באוסטרליה ובמקסיקו ובשתי המדינות הללו היא מובילה את קטגוריית החומוס המקומית. נציין כי הן באוסטרליה והן במקסיקו נרשמה עלייה בהיקף המכירות של החברה ברבעון הראשון של .2016 מכירות החברה בשנת 2015 הסתכמו ב-82  מיליון ש"ח.
לראשונה בישראל – טחינה לניגוב
05/07/2015

לראשונה בישראל – טחינה לניגוב

"אחלה" של שטראוס מרחיבה את סדרת "החומוסייה של אבי" ומשיקה לראשונה טחינה לניגוב. אחלה של שטראוס משיקה לראשונה טחינה לניגוב בסדרת "החומוסייה של אבי", אשר תגיע במרקם רך ומיוחד לניגוב, ממש כמו בחומוסיות. הטחינה מצטרפת למוצרי החומוס בסדרת "החומוסייה של אבי", הסדרה הכי קרובה לחומוס של חומוסיות, העשירים בטחינה גולמית משובחת ואיכותית.  הטחינה החדשה לניגוב עשירה בטחינה גולמית ותספק חוויה איכותית לניגוב. לדברי אלי איצקין, מנכ"ל חטיבת שטראוס מזון טרי, "הצרכן הישראלי אוהב "לנגב" חומוס וטחינה, יחד ולחוד, בבית ובחומוסיות והחלטנו לתת מענה לניגוב בבית של טחינה עשירה ואיכותית, במרקם רך ומיוחד לניגוב, אשר תתווסף למגוון מוצרי הטחינה של אחלה למריחה. לקראת החופש הגדול אנו צופים כי תעלה צריכת החומוס והטחינה בבית, למריחה ולניגוב, ומאחלים לצרכנים קיץ מהנה ובריא".  את מוצרי סדרת החומוסייה של אבי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. המוצרים עשירים בטחינה גולמית משובחת וטעימה. הסדרה כוללת בין היתר חומוס חלק, חומוס עם גרגרים, חומוס עם רוטב תטבילה וחומוס מסבחה שיש בהם לפחות 50% יותר טחינה גולמית בהשוואה לחומוס אחלה. כל המוצרים בכשרות מהודרת של שארית ישראל.
אחלה של שטראוס מרחיבה את סדרת חומוס אחלה עם תוספות ומשיקה חומוס עם זיתים, זעתר ושמן זית
05/07/2015

אחלה של שטראוס מרחיבה את סדרת חומוס אחלה עם תוספות ומשיקה חומוס עם זיתים, זעתר ושמן זית

התוספת החדשה – מעורבבת גם בתוך החומוס! אחלה של שטראוס מרחיבה את סדרת חומוס תוספות במוצר חדש וייחודי: חומוס עם זיתים, זעתר ושמן זית. המוצר מתווסף לשני טעמים נוספים בסדרה: חומוס עם פלפל שיפקה וחומוס בתיבול שום ושמן זית. הייחודיות של המוצר מתבטאת בכך שהתוספות הטעימה בתוך החומוס, כל שאפשר ליהנות מהתוספות בכל ניגוב. לדברי אלי איצקין, מנכ"ל חטיבת שטראוס מזון טרי: " לקראת הקיץ, אנו שמחים לחדש ולהגיש לצרכן את החומוס האהוב שלנו עם תוספת חדשה המבוססת על חומר גלם טעים ואהוב. אנו מאמינים כי הצרכן הישראלי יאמץ באהבה את החומוס החדש ויהנה מכל ביס של חומוס עם זיתים, זעתר ושמן זית המשלבים תיבול ותבלון ייחודי שנותנים לחומוס טעם מצוין!" חומוס אחלה עם זיתים זעתר ושמן זית מגיע באריזת 400 גרם.  ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מובחרות כשרות -  בכשרות שארית ישראל
קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן
02/04/2015

קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן

עד סוף השנה צפויה החברה להכפיל את מספר המוצרים לרגישים לגלוטן חברת שטראוס הייתה מחלוצות העשייה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן ומציעה מגוון רחב של מוצרים לרגישים לגלוטן. כיום מציעה חברת שטראוס 111 מוצרים המסומנים כמתאימים לחולי צליאק. חלקם מסומנים עם פרח וחלקם בכיתוב "מכיל עד PPM 20 גלוטן". בנוסף, במפעל הממתקים בנצרת נערכים להגדלת מגוון המוצרים ללא גלוטן, בטווח הקצר והארוך. אודי מלמד, מנהל האיכות של שטראוס: "בימים אלו אנו בוחנים אפשרות לסמן סימון פרח על 120 מוצרים נוספים שלדעתנו ניתן לסמן וכיום עדיין לא  מסומנים (כדוגמת מוצרי מחלבה, דבש, שמן זית וכו'). חשוב לציין שכל מוצרי שטראוס המיוצרים ללא גלוטן מתומחרים כמוצרים רגילים וזאת למרות התוספת בעלויות הייצור ובדיקות האיכות". לרשימת המוצרים המלאה לחצו כאן> לשאלות ותשובות בנושא גלוטן לחצו כאן>