תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
מוצרי חלב

קבוצת שטראוס מייצרת מוצרי חלב עוד משנות ה-30 של המאה הקודמת, מהימים שהגיעו מייסדי הקבוצה, ריכרד והילדה שטראוס, לארץ ישראל והחלו בייצור מוצרי חלב איכותיים. מאז ימיה הראשונים של מחלבת שטראוס, התפתחו המחלבות שלנו והחלו בייצור מוצרים אהובים ומוכרים לקהל הישראלי, דוגמת מעדני חלב, גבינה לבנה וקוטג', בתוספת מוצרים ייחודיים אשר מפותחים תוך הסכמי ידע ובשיתוף חברות גלובליות כדוגמת דנונה. מוצרי החלב של שטראוס הפכו עם השנים למוצרים אהובים ומבוקשים. אין ילד בישראל שלא מכיר את המותג "מילקי" ואין אמא ישראלית שלא מכירה את המותג דני, דנונה או שוקו יטבתה. שטראוס מייצרת ומגישה לאורך כל השנים לשולחן מוצרים מתקדמים ומגוונים ומתבססת על משק החלב האיכותי שיש לחקלאות הישראלית לצד השקעה בחדשנות ובטכנולוגיות מתקדמות. אנחנו גאים בכך שכל מוצרי החלב שלנו מפותחים באמצעות מומחים ונשענים על מבחני טעימה קפדניים ותהליכי איכות מתקדמים שכל מטרתם היא להפיק מוצרים מזינים ואיכותיים שיגרמו לצרכנים שלנו תענוג והנאה וימלאו אותם בשמחה עם כל טעימה.

אזורי פעילות

חדשות מוצרי חלב

לכל החדשות
יטבתה נכנסת לראשונה לקטגוריית הרטבים ומשיקה לקראת חג השבועות סדרת רטבי שמנת לפסטה, תפו"א ועוד
04/05/2015

יטבתה נכנסת לראשונה לקטגוריית הרטבים ומשיקה לקראת חג השבועות סדרת רטבי שמנת לפסטה, תפו"א ועוד

יטבתה נכנסת לראשונה לקטגוריית הרטבים ומשיקה לקראת חג השבועות סדרת רטבים על בסיס שמנת. לרטבים מגוון רב של שימושים ומתאימים כרוטב לפסטה, מעל תפו"א, להוספה לבלילת פשטידה או לזניה או כל תוספת חמה אחרת. בשלב הראשון יושקו שני רטבים: רוטב שמנת עם 4 גבינות ורוטב שמנת עם פטריות. הרטבים ישווקו באריזות 250 מ"ל עם פקק, בדומה לאריזות שמנת יטבתה. קרטונית רוטב שמנת יטבתה מספיקה כרוטב לחבילת פסטה 500 גר'. סדרת הרטבים החדשה של יטבתה נותנת מענה לשני צרכים עיקריים: האחד, סדרת הרטבים חוסכת זמן בכך שמציעה פתרון מהיר וזמין במטבח: רק למזוג לחמם ולהגיש והשני, סדרת הרטבים יכולה לשמש כרכיב איכותי המשדרג מגוון רחב של מתכונים. בשלב הראשון יושקו רוטב שמנת עם פטריות מכיל 2 סוגי פטריות- שמפיניון ובולטוס ורוטב שמנת 4 גבינות מכיל גבינת ריקוטה, גבינה צהובה, פרמז'ן וגבינת עיזים. הרטבים הינם ללא חומרים משמרים וניתן לחמם אותם במחבת, סיר או במיקרוגל ולהגיש. כשרות: מהדרין.   מצ"ב מתכון פשוט לדוגמא, עבור פירה אייכותי עם רוטב שמנת 4 גבינות: רכיבים: 1ק"ג תפוחי אדמה לבנים            150 גרם חמאה 1 חבילה רוטב שמנת ו- 4 גבינות   1 כפית מלח עירית קצוצה להגשה אופן הכנה: מפזרים מלח גס על תבנית תנור, מניחים מעל תפוחי אדמה ואופים ב- 200 מעלות, כשעה, עד שתפוחי האדמה רכים ושחומים.            מחממים את רוטב השמנת בסיר רחב ומסירים מהאש.     בעזרת כותש תפוחי אדמה או מועך ידני מועכים את תפוחי האדמהאל תוך סיר השמנת. מחזירים את הסיר אל הלהבה הנמוכה ביותר ומוסיפים בהדרגה ותוך בחישה את החמאה, עד שהיא נבלעת בפירה, מתבלים במלח. אם רוצים חלקות מושלמת, מעבירים בשלב הזה את הפירה שהתקבל דרך מסננת. בזמן ההגשה מפזרים מעל עירית קצוצה.   ניתן להשיג בכל נקודות המכירה.
שטראוס מאמינה בחריף
04/05/2015

שטראוס מאמינה בחריף

שטראוס מרחיבה את קטגוריית הגבינות לקראת חג השבועות ומשיקה סדרת גבינות חריפות  במרקם שמנת תחת המותג 'סימפוניה' של שטראוס 'סימפוניה' פימנטו פיקנטה – פלפל בסגנון צ'יליאני בתיבול פיקנטי 'סימפוניה' צ'יפוטלה בטעם מעושן- פלפל בסגנון מקסיקני חריף 61% אחוזים בישראל אוהבים חריף! מתוכם 51% נשים ו72% גברים 'סימפוניה' מקבוצת 'שטראוס' פיתחה סדרת טעמים חדשה בשיתוף פעולה ייחודי עם השף הירושלמי, יניב גור אריה. המוצרים החדשים ממציאים מחדש את הקלאסיקה הישראלית ומגישים חוויית טעמים מפתיעה וחריפה. הסדרה תושק כמהדורה מוגבלת לקראת חג השבועות לכ-3 חודשים. 'סימפוניה' מקבוצת 'שטראוס' פיתחה סדרת טעמים חדשה בשיתוף פעולה ייחודי עם השף הירושלמי, יניב גור אריה. המוצרים החדשים ממציאים מחדש את הקלאסיקה הישראלית המוכרת, לחוויית טעמים מפתיעה בכל ארוחה.  גבינות חדשות במרקם שמנת 5% שומן, בטעמי שף חריפים ועזים, תחת הקונספט: סימפוניה, לבחור בטעם. בין הטעמים החדשים: 'סימפוניה' פימנטו פיקנטה – פלפל בסגנון צ'יליאני בתיבול פיקנטי, 'סימפוניה' צ'יפוטלה בטעם מעושן- פלפל בסגנון מקסיקני חריף, הטרנד החריף, חוצה עדות, נמצא בעליה מתמדת עבור החייך הישראלי. אם בעקבות תוכניות הבישול על המרקע ואם בעקבות הטעם הדומיננטי והמסקרן, הצרכן הישראלי מחפש שכל פעם יפתיעו אותו מחדש. השקת סימפוניה פילפל שיפקה הפכה להיות מובילה, מיד לאחר הגבינות בטעם הטבעי והזיתים. לראשונה סימפוניה של שטראוס מעוצבת באריזה אדומה ובולטות בחריפותה, שאר הסדרה מעוצבת בצבע הכחול שהינו סימן ההיכר שלה.   על סדרת המוצרים החדשה: 'סימפוניה' צ'יפוטלה בטעם מעושן- פלפל בסגנון מקסיקני חריף – החיבור של גבינת סימפוניה עם טעמים חריפים פיקנטיים, מתמזגים לטעם הגבינה. רחוב התבלינים משתלב בגבינת הסימפוניה החדשה. צריכת הגבינות בחג השבועות: חג השבועות מאופיין בעלייה חדה בצריכת הגבינות (75%). נדמה כי בחג אין בית בישראל בו לא ניתן למצוא גבינה. הצרכן הישראלי אוהב גבינות רכות: הוא צורך כמעט 1.5 ק"ג לחודש (50% יותר מהחומוס שמהווה את המאכל הלאומי). גבינות מהוות עבור הצרכן מקום של בטחון ושקט נפשי, איכות חיים של  אוכל פשוט וטעים, לעיתים אף מפנק .הגבינות הינן מקור טוב לאוכל בריא ומזין מלווה בהרגשה של ביתיות  השזורה בהוויה המשפחתית הישראלית.
סימפוניה של שטראוס משיקה טעם חדש בקטגורית גבינות השמנת: גבינת שמנת שום ופלפל שחור 25% שומן
04/05/2015

סימפוניה של שטראוס משיקה טעם חדש בקטגורית גבינות השמנת: גבינת שמנת שום ופלפל שחור 25% שומן

שטראוס משיקה טעם חדש בקטגוריית גבינות השמנת: סימפוניה שום ופלפל שחור 25%, שתתווסף, לסדרת סימפוניה שמנת הכוללת את הטעמים טבעי וזיתים מדובר בשילוב של טעם ומרקם,  לצרכן המחפש חוויה של גבינת שמנת איכותית.  על פי סקר שערכה חברת שטראוס באמצעות מכון שילוב עולה כי, 43% מהישראלים בוחרים לאכול גבינת שמנת בשל הטעם הייחודי ו16% אוכלים כשרוצים להתפנק. 67% מהישראלים מורחים את גבינת השמנת, כאשר אין העדפה מובהקת בצריכה, בין נשים לגברים. ניתן להשיג בכל נקודות המכירה.
קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן
02/04/2015

קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן

עד סוף השנה צפויה החברה להכפיל את מספר המוצרים לרגישים לגלוטן חברת שטראוס הייתה מחלוצות העשייה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן ומציעה מגוון רחב של מוצרים לרגישים לגלוטן. כיום מציעה חברת שטראוס 111 מוצרים המסומנים כמתאימים לחולי צליאק. חלקם מסומנים עם פרח וחלקם בכיתוב "מכיל עד PPM 20 גלוטן". בנוסף, במפעל הממתקים בנצרת נערכים להגדלת מגוון המוצרים ללא גלוטן, בטווח הקצר והארוך. אודי מלמד, מנהל האיכות של שטראוס: "בימים אלו אנו בוחנים אפשרות לסמן סימון פרח על 120 מוצרים נוספים שלדעתנו ניתן לסמן וכיום עדיין לא  מסומנים (כדוגמת מוצרי מחלבה, דבש, שמן זית וכו'). חשוב לציין שכל מוצרי שטראוס המיוצרים ללא גלוטן מתומחרים כמוצרים רגילים וזאת למרות התוספת בעלויות הייצור ובדיקות האיכות". לרשימת המוצרים המלאה לחצו כאן> לשאלות ותשובות בנושא גלוטן לחצו כאן>
חמישה מותגים של שטראוס נבחרו על ידי הצרכנים כזוכים בפרס מוצר השנה 2015
16/03/2015

חמישה מותגים של שטראוס נבחרו על ידי הצרכנים כזוכים בפרס מוצר השנה 2015

יומיים לפני הבחירות הכלליות בישראל, הוכרזו אמש, ה- 15/3, בתל אביב בחירות הצרכנים, שהכריעו מיהם המוצרים והשירותים החדשניים ביותר לשנת 2015. את תואר 'החברה החדשנית של השנה' חולקות השנה שטראוס, יוניליוור והחברה המרכזית, עם חמש זכיות כל אחת.  אלו הם מוצרי שטראוס שזכו, על פי הקטגוריות: סלטים מצוננים - סלטי הקטניות "טעמי השוק" של אחלה, מסטיקים - מסטיק MUST 45 דקות, שמן זית - שמן זית יד מרדכי בבקבוק מעוצב, קפה - קפהBALANCE  עלית, משקאות יוגורט - דנונה אקסטרה פרי משפחתי. בטקס השנתי במוזיאון תל אביב לאומנות השתתפו 550 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ"לים של הקמעונאים המובילים, אנשי תקשורת, אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה. פרסי מוצר השנה מוענקים ב-30 מדינות ברחבי העולם, ואמש, בטקס העשור החגיגי, הוכרזו  מוצרי השנה בישראל לשנת 2015, המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל שערך מכון המחקר קנטאר מדיה באמצעות TNS MySeker (עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים) באופן זהה לזה הנערך בכל העולם.  זוהי השנה העשירית לקיומם של פרסי 'מוצר השנה' בישראל והפעם, נשבר שיא הזכיות בתחרות בארץ כשחולקו 60 פרסים למוצרים ולשירותים החדשניים המשווקים בארץ, החל ממוצרי חלב, דרך מוצרי טיפוח ומוצרים לבית וכלה באפליקציות, שירותים ומוצרי חשמל.