תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
קפה

קפה הוא המכנה המשותף הרחב. מיליארדי אנשים ברחבי העולם נהנים מהארומה הנפלאה של קפה במהלך שעות היום, כל יום. הקשר בין צרכנים לקפה הוא ייחודי כמו ההעדפות שלהם: קפה מגיע בצורות שונות (קלוי וטחון, נמס, מוכן לשתייה, אספרסו, קפוצ'ינו, אייס קפה), מכינים אותו באופנים שונים (פילטר, דחוס, פרקולטור, מורתח), והוא נצרך במקומות שונים (בבית, במכונית, בדרך, במשרד, עם חברים, לבד ברגע פרטי). ככל שלומדים יותר על אנשים ברחבי העולם, לומדים יותר על קפה. שטראוס קפה שואפת לתת מענה לצרכים תרבותיים והתנהגותיים ייחודיים אלה, כמו גם להעדפות טעמים שונות מכל העולם. אנחנו רוצים לחלוק את העולם הזה אתכם. שטראוס קפה הפכה להיות אחת מחמש חברות הקפה הגדולות בעולם במונחי רכש קפה ירוק, ואחת מחברות הקפה הצומחות ביותר בעולם בעשור האחרון. כשחקן כה גדול בתחום רכש קפה ירוק, אנו משתפים פעולה עם 4C, ארגון המקדם קיימות בקפה ירוק. אנחנו אוהבים קפה, ויודעים שגם אתם. לכן, לא משנה היכן ואיך אתם שותים את הקפה שלכם, בעת הפסקה מיום עמוס, בזמן בילוי עם משפחה וחברים, או סתם כשאתם בדרך, אנחנו רוצים להפוך את הרגע הזה למיוחד עבורכם.

חדשות קפה

לכל החדשות
"סובב טורקי עלית" תל אביב 2015
16/09/2015

"סובב טורקי עלית" תל אביב 2015

השנה מדוושים יותר ותורמים יותר בפעילות משותפת של קפה טורקי עלית ועמותת אתגרים אשר תתקיים בין התאריכים 29/9-1/10 בכיכר רבין ת"א כהפנינג מקדים לרוכבים לקראת אירוע "סובב טורקי עלית" תל אביב 2015 אשר יתקיים ב- 2/10  השנה קפה טורקי עלית מזמין אתכם לדווש, רק יותר טוב, עם עמותת אתגרים, הפועלת מזה 19 שנים לקידום ושילוב חברתי של ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות באמצעות פעילות ספורט אתגרי.  קפה טורקי עלית יחד עם עמותת אתגרים יובילו השנה את סובב טורקי עלית תל אביב 2015, וישתמשו בבמה המרכזית והמשמעותית של אירוע האופניים הגדול בישראל על מנת לחשוף ולחזק את פעילותה של העמותה בקרב הקהל הרחב.  במסגרת הפעילות המשותפת של קפה טורקי עלית ועמותת אתגרים, תיבנה במה גדולה בכיכר רבין ועליה יהיו כמה זוגות אופניים, המחוברים למסך שסוכם את כל סיבובי הגלגלים. באי הכיכר יוזמנו לרכוב על האופניים ולצבור כוסות קפה וירטואליות, שיתורגמו בהמשך למפגשי רכיבה חווייתיים שמציעה עמותת אתגרים, במימון קפה טורקי עלית. ככל שמדוושים יותר, תורמים יותר. בנוסף, יוכלו העוברים והשבים להתנסות ברכיבה על אופני יד, כמו חלק מהרוכבים עם עמותת אתגרים. המתחם כולו יהיה נגיש לבעלי מוגבלויות. כולם מוזמנים להשתתף, לדווש או לעודד, ובכך לחזק את עמותת אתגרים.  כבכל שנה, ייערך בכיכר רבין ת"א הפנינג מקדים לרוכבים (בימים ג' 29.9, 16:00-21:00, ד'-ה' 30.9-1.10 10:00-21:00), שבו יחולקו ערכות לרוכבים ותתקיים הפעילות המשותפת של קפה טורקי עלית עם עמותת אתגרים.  קפה טורקי עלית לוקח חסות על סובב תל אביב מזה שלוש שנים, במסגרת מאמצי המותג לעודד פעילות גופנית, כחלק משמירה על אורח חיים בריא. שתיית קפה טורקי לפני פעילות גופנית משפרת את הסיבולת של המתאמן ומקצרת את משך ההתאוששות לאחר אימון. במסגרת פעילות זו, הושקה בשנה האחרונה האפליקציה ZUZU, מאמן וירטואלי אישי בעברית, הזמינה להורדה באפסטור ובגוגל פליי. "סובב טורקי עלית" תל אביב-יפו 2015, אירוע האופניים הגדול בישראל, יתקיים השנה בחול המועד סוכות, יום ו' 2.10.15, כאשר עשרות אלפי רוכבי אופניים יקיפו בפעם השביעית את תל אביב-יפו, ביום שהוא כולו חגיגה של כלי הרכב הסביבתי ואורח חיים בריא וספורטיבי, בחסות "קפה טורקי עלית".  כבכל שנה, ייערך בכיכר רבין ת"א הפנינג מקדים לרוכבים (בימים ג' 29.9, 16:00-21:00, ד'-ה' 30.9-1.10 10:00-21:00), שבו יחולקו ערכות לרוכבים ותתקיים הפעילות המשותפת של קפה טורקי עלית עם עמותת אתגרים. לפרטים נוספים: https://www.sovevtlv.org.il/MenuDefault.aspx?id=42  עמותת אתגרים הינה שותף ותיק של חברת שטראוס ובמסגרת פעילות זו יתרום מותג קפה טורקי עלית אימוני רכיבה לעמותה לטובת חיזוק והעצמת פעילותה וחבריה. עמותת אתגרים נוסדה בשנת 1995 ע"י גרעין של נכי צה"ל, נכים אזרחיים ואנשי שיקום ופועלת מזה 19 שנים לקידום ושילוב חברתי של ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות באמצעות פעילות ספורט אתגרי. העמותה מפתחת ומפעילה תכניות חינוכיות, שיקומיות וטיפוליות, מכשירה מדריכים ומאמנים, בונה, רוכשת ומפתחת ציוד ומתקנים, מכשירה מועדונים ומרכזי ספורט, מפעילה חוגים ומעודדת ספורט עממי והישגי לחיזוק יכולותיהם של האנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה ובחברה.      
חמישה מותגים של שטראוס נבחרו על ידי הצרכנים כזוכים בפרס מוצר השנה 2015
16/03/2015

חמישה מותגים של שטראוס נבחרו על ידי הצרכנים כזוכים בפרס מוצר השנה 2015

יומיים לפני הבחירות הכלליות בישראל, הוכרזו אמש, ה- 15/3, בתל אביב בחירות הצרכנים, שהכריעו מיהם המוצרים והשירותים החדשניים ביותר לשנת 2015. את תואר 'החברה החדשנית של השנה' חולקות השנה שטראוס, יוניליוור והחברה המרכזית, עם חמש זכיות כל אחת.  אלו הם מוצרי שטראוס שזכו, על פי הקטגוריות: סלטים מצוננים - סלטי הקטניות "טעמי השוק" של אחלה, מסטיקים - מסטיק MUST 45 דקות, שמן זית - שמן זית יד מרדכי בבקבוק מעוצב, קפה - קפהBALANCE  עלית, משקאות יוגורט - דנונה אקסטרה פרי משפחתי. בטקס השנתי במוזיאון תל אביב לאומנות השתתפו 550 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ"לים של הקמעונאים המובילים, אנשי תקשורת, אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה. פרסי מוצר השנה מוענקים ב-30 מדינות ברחבי העולם, ואמש, בטקס העשור החגיגי, הוכרזו  מוצרי השנה בישראל לשנת 2015, המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל שערך מכון המחקר קנטאר מדיה באמצעות TNS MySeker (עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים) באופן זהה לזה הנערך בכל העולם.  זוהי השנה העשירית לקיומם של פרסי 'מוצר השנה' בישראל והפעם, נשבר שיא הזכיות בתחרות בארץ כשחולקו 60 פרסים למוצרים ולשירותים החדשניים המשווקים בארץ, החל ממוצרי חלב, דרך מוצרי טיפוח ומוצרים לבית וכלה באפליקציות, שירותים ומוצרי חשמל. 
ת-ZUZU לראשונה חברת שטראוס משיקה אפליקציית ספורט בעברית  של המותג קפה טורקי.
24/12/2014

ת-ZUZU לראשונה חברת שטראוס משיקה אפליקציית ספורט בעברית של המותג קפה טורקי.

לראשונה חברת שטראוס משיקה אפליקציית ספורט בעברית של המותג קפה טורקי. האפליקציה מאפשרת לבנות תכנית אימונים מותאמת אישית והשתתפות באימונים בחינם בפארקים ב 12 ערים ברחבי הארץ.  המותג קפה טורקי עלית של חברת שטראוס, המקדם בשנים האחרונות את המודעות לקשר שבין צריכת קפה  שחור ופעילות ספורטיבית, עומד מאחורי אפליקציה חדשה בעברית, ראשונה מסוגה, המאפשרת לבחור בין שני סוגי אימונים: אימון משולב כוח ואירובי או אימוני ריצה.  תכניות האימונים פותחו על ידי עופר קיס, פיזיולוג ומאמן כושר מוסמך.  האפליקציה – zuzu - תציע לקהל הרחב -מספר אופציות של אימונים: אימונים אישיים עם מאמן וירטואלי: האימונים האישיים מותאמים לפי מגדר, סוג האימון המועדף (ריצה / כוח וכו'), גובה ומשקל. אימונים קבוצתיים בחינם עם מדריך כושר מוסמך שיתקיימו בנקודות מפגש מוגדרות וקבועות מראש ובפריסה ארצית ב 12 ערים בארץ. מדובר באפליקציה קלה לשימוש וידידותית למשתמש, אשר בונה לכל אחד ואחת תכנית אימונים רציפה למשך – 15 שבועות. התכנית מותאמת לפי נתונים אישיים שיכניס המשתמש למערכת. האפליקציה תדע גם להתאים את מבנה האימונים ועצימותה לאורך התקופה וזאת ע"י משוב שייתן המתאמן בסוף כל אימון ואימון.  האפליקציה תאפשר לבחור בין אימוני ריצה לאימונים משולבים של כוח ואירובי, תתריע על אימונים מתקרבים, תתזכר, תעודד ותאפשר לשלב בשבועות מתקדמים אימונים עם מתקני הכושר בגנים הציבוריים. מבחינת האימונים הקבוצתיים בשלב הראשון ניתן להירשם לאימונים - ב-12 ערים ברחבי הארץ: ירושלים, תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, רעננה, באר שבע, חיפה, חדרה, בת ים, נתניה, כפר סבא ופתח תקווה. ההרשמה היא על בסיס מקום פנוי. *ערים נוספות יתווספו בהתאם לצרכים. אנו ערוכים להעניק שיעורים בנקודות צפוניות כמו נהריה וגם דרומית לבאר שבע. להלן לינק לסרטון הדרכה: http://youtu.be/zh-FaoOREb4
Tres Coracoes רוכשת את עסקי הקפה של חברת ITAMARATY בברזיל
07/12/2014

Tres Coracoes רוכשת את עסקי הקפה של חברת ITAMARATY בברזיל

מובילת שוק הקפה בברזיל, המצויה בבעלות משותפת של שטראוס קפה וסאו מיגל אחזקות, רוכשת את עסקי הקפה של יצרנית הקפה הקלוי והטחון הרביעית בגודלה בדרום ודרום מזרח ברזיל ובכך מחזקת את מעמדה התחרותי במדינה חברת Tres Coracoes, המצויה בבעלות משותפת של שטראוס קפה ושל חברת סאו מיגל אחזקות, מודיעה היום על רכישת עסקי הקפה של חברת ITAMARATY . החברה הינה חברה פרטית (בבעלות קבוצת J.Marino) הפעילה בדרום ודרום-מזרח ברזיל ועוסקת בייצור והפצה של מוצרי קפה תחת מותגים שונים. החברה מהווה השחקן הרביעי בגודלו (מבחינת נתחי שוק) בדרום ודרום מזרח ברזיל בקטגוריית שוק הקפה הקלוי והטחון, יש להדגיש ששוק הקפה הקלוי והטחון מהווה 90% משוק הקפה הברזילאי בכללותו. רכישת עסקי הקפה של החברה כוללת את רכישת מותגי החברה (Itamaraty, Londrina, Charm, Ouriborn, Americano and Cafeare) וזכויות השימוש בהם, ובכך תחזק חברת הקפה בברזיל את מעמדה התחרותי בדרום ברזיל. העסקה תמומן ממשאבי הפיננסים של חברת Tres Coracoes. גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס: "זהו צעד נוסף במימוש אסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית של קבוצת שטראוס ושל שטראוס קפה אשר מובילה את שוק הקפה בברזיל וממשיכה ביישום האסטרטגיה לחיזוק מעמדה התחרותי . לצד כניסת החברה לתחום מכונות וקפסולות הקפה בשנה החולפת רכישת המותגים תחזק את פעילות החברה גם בדרום ברזיל". תומר הרפז, מנכ"ל שטראוס קפה: ״שטראוס קפה ממשיכה להתחזק תוך ביצוע השקעות בחברת הקפה בברזיל. הרכישה תורמת לחיזוק המעמד התחרותי של החברה, מאפשרת למצות סינרגיות ומגדילה את נתח השוק בדרום ברזיל, אזור בו יש לנו פוטנציאל גידול וצמיחה משמעותיים.. נמשיך לפעול לחזק את פעילותה של החברה המהווה חברת הקפה המובילה בברזיל". על (3C)Tres Coracoes : C3 הינה חברה משותפת לחברת שטראוס קפה ולסאו מיגל אחזקות. החברה הינה מובילת שוק הקפה בברזיל ומחזיקה בנתח שוק של 22.3% בברזיל. החברה מתמקדת בייצור והפצה של קפה קלוי וטחון, וכן מייצרת ומוכרת מוצרים נלווים (מוצרי תירס, פילטרים של קפה, קפוצ'ינו, שוקו, אספרסו ואבקות שתייה). החברה הינה הבעלים של מותגים מובילים ובהם Santa Clara, Kimimo, 3 Coracoes, Pimpinela, Principal, Claralate, Dona Clara, Claramil , Frisco. החברה מחזיקה ב-24 אתרי ייצור ברחבי ברזיל (בעיקר בצפון, צפון מזרח ודרום המדינה).  על שטראוס קפה: שטראוס קפה הינה חברת קפה גלובלית עם מכירות שנתיות של למעלה ממיליארד דולר. החברה בנתה מותגי קפה מקומיים המחזיקים בעמדות הובלה בשווקים שונים ובהם ברזיל, פולין, רומניה, סרביה רוסיה, אוקראינה וישראל. החברה מייצרת מוצרי קפה נמס, טחון, קלוי, קפוצ'ינו, אספרסו ומוצרים נלווים. החברה גם מייצרת פתרונות צריכת קפה מחוץ לבית. לחברה 14 אתרי יצור ברחבי העולם והיא מעסיקה 6000 עובדים. שטראוס קפה ממשיכה לפתח את עסקיה ומותגיה בכדי לייצר חווית קפה המשלבת טעם ואותנטיות מקומיים לקהל הולך וגדל של צרכנים ברחבי העולם. בשנת 2013 מחזור המכירות של החברה על כ-3.944 מיליארד ₪. לפרטים: אסנת גולן, סמנכ"ל תקשורת, דיגיטל ודוברת הקבוצה 052-8288111 גיל מסינג, מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל 054-2525272
שטראוס קפה משיקה אבקה להכנת  קפה  הפוך עם הרבה קצף כמו בבית קפה, ובטעמים מפנקים במיוחד:
02/12/2014

שטראוס קפה משיקה אבקה להכנת קפה הפוך עם הרבה קצף כמו בבית קפה, ובטעמים מפנקים במיוחד:

הפוך קלאסי הפוך עם שוקולד חלב הפוך עם שוקולד מריר מעולה  שטראוס קפה משיקה את סדרת "הפוך" תחת המותג עלית- אבקה להכנת קפה עשיר עם הרבה קצף, כמו של בית קפה. סדרת "הפוך" כוללת שלושה טעמים: הפוך קלאסי, הפוך עם שוקולד חלב והפוך עם שוקולד מריר מעולה. המוצר אידיאלי לתקופת החורף מכיוון שהוא מאפשר לצרכן להכין בבית קפה איכותי ומפנק כמו בבית קפה. המוצר נמכר כאריזה המכילה 10 מנות אישיות, 15 גרם למנה/12.5 למנה