תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
שוקולד ומתוקים

לכל אחד מגיע להתפנק ולכל אחד מגיע לפנק. אנחנו מכירים את הרגע הזה ביום, בו מגיע הזמן לעצור קצת את הזמן, להתענג על ביס קטן ומתוק שכל כולו מלא בטעמים שממלאים את הפה ומציפים את הנפש שמחה גדולה. בכל רגע קטן כזה יש היכל גדוש בצבעים, רשרושי עטיפות שנפתחות וריחות משכרים. זה יכול להיות רגע שמגיע במרכזו של יום עבודה, באמצע מפגש עם חברות או חברים, בשיטוט ברחוב, או בערב עם המשפחה, הרגע שמתחשק לכם משהו קטן, שיגרום לכם להתרגשות גדולה וימלא אתכם באנרגיות מחודשות. מוצרי השוקולד והמוצרים המתוקים של קבוצת שטראוס ממתיקים רגעים נפלאים של ילדים ומבוגרים בישראל ובעולם מזה עשרות שנים, ומשלבים בין הנוסטלגי לחדשני: הנוסטלגי - באמצעות חטיבת המתוקים של המותג עלית, האחראי על נכסי צאן ברזל ישראלים דוגמת שוקולד פרה, מקופלת ועוד.

 

אזורי פעילות

חדשות שוקולד ומתוקים

לכל החדשות
קבוצת שטראוס מוכרת את מקס ברנר לזכייני הרשת בישראל
24/05/2017

קבוצת שטראוס מוכרת את מקס ברנר לזכייני הרשת בישראל

העסקה כוללת מכירת המותג, 3 מסעדות בארצות הברית והסכמי הזכיינות הבינלאומיים קבוצת שטראוס מודיעה היום על מכירת מקס ברנר, רשת המסעדות וברי השוקולד הבינ"ל, לזכייני הרשת בישראל – יניב שטנגר ודודו וקנין. במסגרת ההסכם מוכרת הקבוצה את כלל פעילות מקס ברנר לרבות המותג , מסעדות הרשת בארה"ב, הסכמי הזכיינות הבינלאומיים והשכרת המפעל  בתמורה לסכום של כ-18 מלש"ח. מפעל היצור של מוצרי מקס ברנר יישאר בבעלות שטראוס ויושכר לחברה הרוכשת למשך 5 שנים עם אופציה להארכה, כשהעובדים ימשיכו לעבוד בו תחת הבעלות החדשה . קבוצת שטראוס רכשה את רשת מקס ברנר בשנת 2001, 6 שנים לאחר היווסדה על ידי עודד ברנר ומקס פיכטמן כיצרנית של שוקולד פרימיום המשווק לנקודות מכירה. מאז רכישת החברה, הקבוצה ייצבה את החברה והפכה אותו לרשת של מסעדות וברי שוקולד ייחודיים בישראל ומחוצה לה. ברבות השנים, התרחבה הרשת לכדי פרישה עולמית של כ- 60 סניפים ב- 6 מדינות  (ישראל, אוסטרליה, יפן, ארה"ב, רוסיה ודרום קוריאה). לאחרונה, החליטה הקבוצה למכור את הרשת כחלק מאסטרטגיית המיקוד בעסקי הליבה של קבוצת שטראוס. הקבוצה החליטה למכור את הרשת לזכייניה בישראל ,שניהם בעברם עובדי שטראוס, בשל אמונתה שמכירת הרשת לאנשי מקצוע מובילים בתחום הפעלת המסעדות המכירים היטב את הרשת, תסייע להמשך מסע ההתרחבות והצמיחה של הרשת ברחבי העולם ולמיצוי הפוטנציאל הטמון ברשת.   רקע על מקס ברנר- חברת מקס ברנר נוסדה בישראל בשנת 1995  על ידי עודד ברנר ומקס פיכטמן.  החברה נוסדה כיצרנית של שוקולד פרימיום ששווק לנקודות מכירה. עודד ברנר שהה מספר שנים באירופה בכדי ללמוד את מקצוע השוקולטייר ולאחר מכן פתח חנותו הראשונה ברעננה. מהתחלה קטנה ואותנטית זו הגיעו הרעיון והתוכנית העסקית לשנות את הדרך בה צרכנים רואים, נוגעים וטועמים את חווית השוקולד, באמצעות "יצירת תרבות שוקולד חדשה ברחבי העולם". חברת עלית רכשה את מקס ברנר בשנת 2001, וחיברה בין רוח היזמות והיצירתיות שאפיינה אותה אל הידע, יכולות הייצור, התפעול והניהול המקצועי של שטראוס. מאז הרחיבה מקס ברנר את פעילותה באמצעות מינוף מעמדה כיחידה עסקית בשטראוס שהפכה את המותג שלה לגלובלי. בשנת 2003 פתחה מקס ברנר שוקולד ברים בישראל והרחיבה את הקונספט המשולב של מזון ושוקולד לארה"ב בשנת 2006. בשנת 2012 ריכזה מקס ברנר את הפעילות הגלובלית שלה למשרד בעיר ניו יורק, ומינתה חברי הנהלה בכירים שיתמכו בהתרחבות הזו, ביניהם גיורא בר דעה  שניהל את כלל פעילות שטראוס בצפון אמריקה ובשנים האחרונות עו"ד מייק אבנר היועץ המשפטי של הקבוצה שכיהן כיו"ר מקס ברנר. ההנהלה התמקדה בהרחבת הרשת למדינות נוספות בעולם, וברבות השנים הפכה מקס ברנר לאחת מרשתות ברי השוקולד הנפוצות בעולם. בשנתיים האחרונות מקס ברנר עברה מהפסד תפעולי לרווח. מקס ברנר מנהלת שוקולד ברים ומסעדות – חלקם בבעלות מלאה ואחרים בזכיינות. כל סניף כולל חנות קמעונאית קטנה המציעה את מותג השוקולד הנמכר באריזות היצירתיות המוכרות שלה בעולם. מוצרי השוקולד הנמכרים בחנויות הינם אחידים ומיוצרים במפעל החברה בבית שמש, המעסיק כארבעים עובדים. למותג יש כיום  כ- 60 סניפים במיקומים מרכזיים ב- 6 מדינות. כלל סניפי החברה מעוצבים בקו עיצוב אחיד- מישראל אל כל העולם, ומציעים תפריט מוצרי שוקולד ייחודי הכולל כוסות חיבוק , פיצת שוקולד, פונדו שוקולד ועוד. הרשת זכתה לחיבוק חם מסלבריטאים מובילים בארה"ב ומחוצה לה, לסיקור תקשורתי נרחב מאד בכלל המדינות בהן היא פועלת והתפריט זכה לפרסים מיוחדים דוגמת המילקשייק מהטובים בכל ארה"ב, עיטורים מיוחדים לפיצת השוקולד, ואפילו פרס האתר הדיגיטלי הטוב לשנת 2013. לפרטים : אסנת גולן 0528288111 גיל מסינג 0542525272
הודעה לצרכני עוגת "רולדת שוקולד 350 גרם" של עלית – ריקול על בסיס טעם (לא בריאותי)
15/08/2016

הודעה לצרכני עוגת "רולדת שוקולד 350 גרם" של עלית – ריקול על בסיס טעם (לא בריאותי)

בחלק ממוצרי עוגת "רולדת שוקולד" (ברקוד 7290008754613 ), המסומנים בתאריך אחרון לשימוש 3/12/2016  התגלו שמרים בבדיקת מעבדה. השמרים לא מייצרים סיכון בריאותי כלשהו במוצר אך עשויים לגרום לטעם שונה במהלך חיי המדף של המוצר (חשוב לציין שברגע זה אין כל בעיה בטעם).   למרות שהמוצר נבדק ונמצא שעומד בתקנים ובטוח לצריכה, שטראוס פועלת לאיסופו של המוצר מהמדפים בשל הרצון לשמור על אחידות הטעם. נציין כי ריקול זה הינו ריקול נוסף בסוג זה של המוצרים (הריקול הקודם נערך ב15/06/2016), ומקורו באחד מהחומרים בהם נעשה שימוש לייצור המוצר, אנו פועלים מול הספק לתחקור לצורך חזרה לפעילות סדירה .   אף על פי שלא קיים כל סיכון בריאותי, משרד הבריאות מעודכן בפרטים. אנו מזמינים את כל מי שרכש מוצר זה לפנות למוקד הצרכנים לבירורים ולקבלת פיצוי: 1-800-777-777  
מקס ברנר מתרחבת לסין
02/05/2016

מקס ברנר מתרחבת לסין

רשת המסעדות וברי השוקולד ממשיכה להתרחב באסיה ופותחת סניף ראשון בסין. במקביל, הושק השבוע סניף חמישי שלה ביפן. בסה"כ מונה הרשת למעלה מ-60 סניפים ברחבי העולם. רשת המסעדות וברי השוקולד הבינ"ל מקס ברנר, בבעלות קבוצת שטראוס, חנכה אתמול (1.5.16) את הסניף הראשון שלה בבייג'ין, סין. הסניף ממוקם בקניון THE PLACE, אחד הקניונים הגדולים ברובע הפיננסי של העיר. במקביל, חנכה השבוע הרשת את הסניף החמישי שלה ביפן, בסמיכות לדיסנילנד טוקיו. למקס ברנר 64 סניפים ברחבי העולם, רובם (41) באוסטרליה והשאר במזרח אסיה, ארה"ב, רוסיה וכמובן ישראל. הרשת, שמפורסמת בעולם כולו כיעד מועדף לחובבי השוקולד, הגדירה מחדש את תרבות הצריכה של שוקולד במאכלים ייחודיים ובמגוון משקאות. הסניף החדש בבייג'ין מעוצב בהתאם לקו העיצוב הייחודי הנשמר בכל סניפי הרשת בישראל ומחוצה לה. במקום יוגשו מנות הדגל המוכרות וניתן יהיה לרכוש את המוצרים המיוצרים במפעל המרכזי של מקס ברנר בבית שמש ומיוצאים לכל העולם. מייק אבנר, יו"ר מקס ברנר וחבר הנהלת קבוצת שטראוס: "כניסתה של מקס ברנר לסין, במקביל להצלחה לה זוכה הרשת גם ביפן, בקוריאה ובאוסטרליה, הופכת את מזרח אסיה  ואוסטרליה למנוע הצמיחה המרכזי שלה. חדירתה של הרשת למדינות נוספות וצמיחתה במדינות הקיימות, מהווה הוקרה לאיכות הייחודית של הרשת ומוצריה ברמה לאומית ובינלאומית כאחד".  *צילומים: אנדרו רוז
מותג פרה מקבוצת שטראוס מציג: קיץ קריר ומתוק
04/06/2015

מותג פרה מקבוצת שטראוס מציג: קיץ קריר ומתוק

שוקולד מיוחד לקיץ הישראלי: סדרת טבלאות שוקולד פרה בטעמי גלידה מומלץ לאכול קר. ישר מהמקרר מותג עלית מקבוצת שטראוס ממשיך לחדש ולהפתיע ומשיק במיוחד לקיץ סדרה של שוקולד פרה במילוי קרם בטעמי גלידות אהובים, המומלץ לאכילה לאחר קירור, ישר מהמקרר. הסדרה כוללת שלושה טעמים: שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת וניל עם שברי עוגיות, שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת שוקולד פקאן ושוקולד חלב לבן במילוי קרם בטעם גלידת פירות יער. הייחוד שלהם הוא ביצירת חווית ביס שונה מהשוקולד המוכר: שילוב של "קליפה" קשה וקרה עם קרם גלידה שאינו מתקשה לחלוטין בקירור. בשנים האחרונות הצליחה עלית לשבור את הפראדיגמה לפיה שוקולד אוכלים בחורף, זאת באמצאות פיתוח מוצרים המשלבים טכנולוגיה ומתכונים ייחודיים  וקונספטים שיווקים חדשניים שהתאימו את השוקולד למעבר מהמדף במזווה גם אל המקרר הביתי. לדברי אייל דרור, מנכל חטיבת הממתקים בשטראוס: : "קטגוריית השוקולד הינה עונתית ויש ירידה בצריכת השוקולד בתקופות הקיץ החמות . כידוע בישראל ובעולם המניע המרכזי של קטגורית השוקולד הוא חדשנות, הצרכן הישראלי אוהב להתנסות ולאורך השנים הוא מצליח לאתגר אותנו ומאפשר לנו להשיק מוצרים מפתיעים ופורצי דרך בתחומם . השילוב של הצורך בחדשנות יחד עם העונתיות בקטגוריה הביאה אותנו להשיק את סדרת פרה בטעמי גלידות המתאים לקיץ הישראלי הלוהט וכל שנה מחדש ואנו משיקים עם טעמים מפתיעים ומרגשים". טעמי הגלידה שנבחרו לשוקולד הקיץ של עלית הינם לפי סקר שערכה שטראוס מהמועדפים והאהובים בישראל: שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת וניל עם שברי עוגיות שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת שוקולד פקאן שוקולד חלב ולבן במילוי קרם בטעם גלידת פירות יער
קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן
02/04/2015

קבוצת שטראוס מציעה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן

עד סוף השנה צפויה החברה להכפיל את מספר המוצרים לרגישים לגלוטן חברת שטראוס הייתה מחלוצות העשייה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן ומציעה מגוון רחב של מוצרים לרגישים לגלוטן. כיום מציעה חברת שטראוס 111 מוצרים המסומנים כמתאימים לחולי צליאק. חלקם מסומנים עם פרח וחלקם בכיתוב "מכיל עד PPM 20 גלוטן". בנוסף, במפעל הממתקים בנצרת נערכים להגדלת מגוון המוצרים ללא גלוטן, בטווח הקצר והארוך. אודי מלמד, מנהל האיכות של שטראוס: "בימים אלו אנו בוחנים אפשרות לסמן סימון פרח על 120 מוצרים נוספים שלדעתנו ניתן לסמן וכיום עדיין לא  מסומנים (כדוגמת מוצרי מחלבה, דבש, שמן זית וכו'). חשוב לציין שכל מוצרי שטראוס המיוצרים ללא גלוטן מתומחרים כמוצרים רגילים וזאת למרות התוספת בעלויות הייצור ובדיקות האיכות". לרשימת המוצרים המלאה לחצו כאן> לשאלות ותשובות בנושא גלוטן לחצו כאן>