תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
חדשנות וטכנולוגיה

חדשות חדשנות וטכנולוגיה

לכל החדשות
24/7 ללא גלוטן | מערכת בינה מלאכותית שתיתן מענה על מוצרים ומתכונים ללא גלוטן
03/04/2017

24/7 ללא גלוטן | מערכת בינה מלאכותית שתיתן מענה על מוצרים ומתכונים ללא גלוטן

שטראוס משיקה את  StraussBot : מערכת בינה מלאכותית שתשוחח עם גולשים ותיתן מענה זמין על מוצרים ומתכונים לצרכנים המנהלים תזונה ללא גלוטן הבוט מכיל 200 מתכונים שונים ללא גלוטן ומידע על 200 מוצרים, כולל אלגוריתם חדש להמרת מתכונים עם גלוטן למתכונים ללא גלוטן. חברת שטראוס מחלוצות העשייה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן, מזמינה את הגולשים להתנסות בבוט שיפעל בפלטפורמה של פייסבוק מסנג'ר וייתן מענה 24/7 לצרכנים שבחרו בתזונה ללא גלוטן. מדובר בשימוש לראשונה במערכת בינה מלאכותית לטובת קהילת צרכנים הנמנעים מגלוטן.  N GLUTEN  StraussBot, היא בוטית-קונדיטורית שגילתה שהיא רגישה לגלוטן ולכן צריכה לבצע התאמה בתזונה שלה. היא תענה על שאלות שנוגעות למוצרי שטראוס ללא גלוטן, תמליץ על מתכונים ומידע נוסף שנוגע בעולם התוכן של הרגישים לגלוטן וכאלה שבחרו בתזונה ללא גלוטן. בעקבות הגברת המודעות לרגישות לרכיב הגלוטן, חל גידול משמעותי במספר המוצרים והשירותים הניתנים לקהילה זו. ממחקרים שערכנו בשטראוס עולה כי, נכון לעכשיו, כ-10% מהאוכלוסייה בישראל מנהלים תפריט מלא ללא גלוטן.   אסנת גולן, סמנכ"ל תקשורת, דיגיטל וקיימות בקבוצת שטראוס: "לצד החדשנות שלנו במוצרים אנחנו משקיעים בחשיבה ובפיתוח דרכים חדשות לדיאלוג עם הצרכנים שלנו. אנחנו גאים להיות חברת המזון הראשונה בישראל שנעזרת בטכנולוגיה של בינה מלאכותית כערוץ נוסף לשיחה עם צרכנים. הבוט N GLUTEN מרחיב את יכולת המענה האישית שלנו לצרכנים בכל שעות היממה מכל זמן ומקום. הבוט מושק לקראת פסח עיתוי בו חלק ניכר מאזרחי המדינה נמנעים מגלוטן מטעמי כשרות ולכן הוא רלוונטי יותר מתמיד . כמקובל במערכת של בינה מלאכותית, היא לומדת ומתחדשת כל הזמן בהתאם לצרכים של הלקוחות ומשפרת יכולות". במסגרת הבוט, תוצג בגרסת הבטא שלה, טכנולוגיה חדשה של הסטארט אפ My FavorEats  המפתח אלגוריתם להתאמה אישית של מתכונים בהתאם לצרכים תזונתיים של המשתמש, כמו המלצות להחלפת רכיבים במתכון לצורך הפחתת פחמימות, העלאת סיבים תזונתיים, או הסבת מתכונים לגרסה ללא גלוטן.  החברה מספקת שירותי שינוי והמרה של מתכונים בענן במודל B2B ופונה לשוק תזונה נבונה ומותאמת אישית  My FavorEats הוקמה בתחילת השנה ופועלת במסגרת The Kitchen - חממה טכנולוגית המתמחה בתחום הפוד-טק, בבעלות קבוצת שטראוס ובמסגרת תכנית החממות של המדען הראשי.      N GLUTEN  StraussBot פועל על פי אלגוריתם ייחודי שפותח במיוחד על ידי מומחי התוכן של קבוצת שטראוס ויחידת הטכנולוגיה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.  יחידת הטכנולוגיה של באומן מתמחה בפרוייקטים לתכנות צ׳ט בוטים, המתבססים על עצי שיחה וניתוח שפה )NLP. צ׳ט בוטים הפכו שנה האחרונה לאחד מאמצעי התקשורת המתקדמים בין מותגים לצרכנים, על ידי ממשק שיחה אינטואיטיבי במסנג׳ר. להמשך שיחה עם הבוטית של שטראוס לחצו כאן >