נגישות

 נגישות שטראוס (H1)

חברת שטראוס גרופ בע"מ פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (מרכזי מבקרים, עמדות השייכות לרשת הקפה עלית) , ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

הסדרי נגישות במרכזי המבקרים:

קבוצת שטראוס מנגישה את מרכזי המבקרים,  על מנת לשרת את כלל אורחיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.

רצ"ב סטטוס מרכזי המבקר מונגשים:

מרכז המבקרים שטראוס המחלבה: פארק תעשיות בר לב – כביש 85

התקשרות:

נייד: 052-8288035

קווי:04-9018035

פקס:04-9018341

אימייל: Monik.Balash@strauss-group.com

איש קשר: מוניק בלש

חניה נגישה: קיים

דרך נגישה : קיים, קיימת דרך נגישה מהכניסה למתחם לכלל האולמות (אודיטוריום וחדר הטעימות).

הכניסה למפעל אינה נגישה, השלמת  בניית מעלית הינה עד 1/11/17

עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים: קיים

לולאת השראה: קיים, באולמות יש מערכת הגברה קבועה מסוג לולאת השראה, וניתן לקבל במקום לולאות השראה ניידות לסיור המודרך.

עמדת המתנה נגישה: קיים

שירותים נגישים: קיים

נגישות השירות:  קבלת מידע הינה רב ערוצים באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים/סיור בפישוט לשוני  קיימים מועדים המפורטים כאן. וכן ניתן להזמין בהתראה של 14 ימי עסקים.

בוצעו התאמות נוספות : הנגשה הפיזית שופצו בתי השימוש , עמדת השירות, תכנון חניות נגישות נגישות בימים אלו מותקנת מעלית אשר תעניק דרך נגישה למפעל.

 

מועדים שבהם יהיו סיורים בשפת הסמנים וכן בפישוט לשוני:

שטראוס מחלבה –כתובת: פארק תעשיות בר לב – כביש 85

מועדים:

 21.5.2017  – 11:00-12:30, איש קשר מוניק 0528288035

9.7.2017- 14:30-16:00,  איש קשר מוניק 0528288035

ניתן לקבוע סיור לפי בקשה אישית בתיאום מראש.

 

מרכז המבקרים  שטראוס ממתקים הגלבוע 5 נצרת-

אמצעי תקשורת:

נייד: 052-8288035

קווי: 1800777777

אימייל:

Yehiel.Maman@strauss-group.com

איש קשר: יחיאל ממן

חניה נגישה: קיים יש חניה נגישה במתחם,יש לתאם כניסה מראש בטלפון 052-8288035 או באימייל.

דרך נגישה : קיים, המקום נמצא נגיש, קיים במפעל השוקולד מסלול נגיש.

עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים: קיים

לולאת השראה: קיים, באולמות יש מערכת הגברה קבועה מסוג לולאת השראה, וניתן לקבל במקום לולאות השראה ניידות לסיור המודרך.

עמדת המתנה נגישה: קיים

שירותים נגישים: לא נגיש, בימים אלו מתבצעים התאמות נגישות ובניית בית שימוש נגיש, מועד סיום ההנגשה 1/9/17

נגישות השירות:  קבלת מידע הינה רב ערוצים באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים.

העובדים עברו הכשרות הכוללים הדרכות, סדנה חווייתית, הטמעת הנהלים, התקנת מערכות שמע והתאמת רכיבים וציוד. בסרטונים יש כתוביות בהתאם להוראות החוק.

 

מועדים שבהם יהיו סיורים בשפת הסמנים וכן בפישוט לשוני:

מרכז מבקרים הממתקים –כתובת: רח הגלבוע 5 נצרת עלית

מועדים:

 21.5.2017  – 14:00-15:30, איש קשר עלא  0528187491

9.7.2017- 11:30-13:00,  איש קשר- עלא  0528187491

ניתן לקבוע סיור לפי בקשה אישית בתיאום מראש.

 

הסדרי נגישות ברשת קפה עלית

רשת קפה עלית (שטראוס קפה בי.וי ) מפעילה מעל 50 עמדות קפה במתחמים השונים, על מנת לשרת את כלל אורחיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.

כל עמדות המכירה הונגשו בהתאם להוראות החוק, רצ"ב התאמות הנגישות שבוצעו:

אמצעי תקשורת:

נייד: 054-5778146

קווי:073-2396312

אימייל:

Sarit.Cohen-Elimekis@Strauss-Group.com

איש קשר: שרית כהן אלמקיס

דרך נגישה : יש, בכל העמדות קיימת דרך/מעבר נגישה בעמדת השירות. העמדות קפה נמצאות במתחמים כגון: תחנות רכבת, בתי חולים וכו'  שהאחריות להנגשה חלה אליהם.

עמדה נגישה: קיים

תפריט נגיש: קיימים תפריטים בכתב נגיש, ניתן להזמין תפריט בשפת הסימנים

לולאת השראה: יש בכל עמדה

שירותים נגישים: העמדות פטורות מבית שימוש נגיש כעסק קטן, העמדות נמצאות במתחמים כגון: תחנות רכבת, בתי חולים וכו' אשר במתחמים אלו קיימים בתי שימוש נגישים

נגישות השירות: קבלת מידע הינה רב ערוצים באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע בטל 054-5778146

 

בנגישות השירות: העובדים עברו הכשרות הכוללים הדרכות, סדנה חווייתית , הטמעת הנהלים, התקנת מערכות שמע והתאמת רכיבים וציוד וכו'.

 

רשימת עמדות הנגישות:

ביה"ח הילל יפה, ביה"ח מאיר, ביה"ח תה"ש – מרפאות חוץ, ביה"ח תה"ש אספרסו בר, ביה"ח תה"ש גריאטריה, ביה"ח תה"ש -חקר, ביה"ח תה"ש -יולדות, ביה"ח תה"ש -מיון, ביה"ח תה"ש – מכון הלב, ביה"ח תה"ש – מעליות, ביה"ח תה"ש – עיניים, ביה"ס תה"ש -אחיות, מכללת בית ברל – מכון הערבי, מרכז רבין תל אביב , קופ"ח מכבי רמה"ש, רכבת אוניברסיטה – רוקח, רכבת ארלוזרוב – גשר, רכבת קריית גת, רכבת ארלוזרוב – מעבר, רכבת ארלוזרוב – מרכזית, רכבת נורדאו הוד השרון, רכבת בת גלים ראשי, רכבת לוד, רכבת ראש העין, אוניברסיטה העיברית -קפיטריה מנהלה, אוניברסיטה העיברית פורום, האוניברסיטה העיברית – חינוך, רכבת חוף הכרמל , רכבת קריית אריה פתח תקווה, רכבת ראשון לציון ראשונים( גן הורדים), רכבת אשדוד, רכבת סוקולוב הוד השרון, רכבת השלום תל אביב, רכבת ההגנה תל אביב, רכבת בינימינה, רכבת אשקלון (מתחם פאוור סנטר), רכבת וולפסון , רכבת קוממיות, רכבת יוספטל, רכבת מוצקין, רכבת באר שבע מרכז- בן צבי, רכבת באר שבע האוניברסיטה בן גוריון (צפון), רכבת חדרה, רכבת הרצליה, רכבת מודיעין מרכז , רכבת נתניה, רכבת עכו, רכבת ראשון לציון מערב(משה דיין), רכבת בית יהושע, רכבת רחובות, קניון קרית הממשלה ב"ש, רכבת מרכז השמונה חיפה, רכבת נתיבות, רכבת יבנה , רכבת שער הנגב (שדרות), רכבת אופקים, רכבת פאתי מודיעין.

 

עמדות הבאות אינן נגישות לאנשים עם מוגבלויות בניידות (מתניידים בכיסאות גלגלים):

עמדה ברכבת בית יהושע,  בית קפה באוניברסיטת חיפה, עמדה במכללת בית ברל.

שירות לקוחות נגיש (H2)

 

הדרכות לנציגי  שירות

אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות  ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש

מתקיימים התאמות נגישות  לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני: 

תאריך עדכון אחרון:21/4/17

ניתן שלוח דואר אלקטרוני לכתובת: service@strauss-group.com

סמס: 052-2199061

מייל:  Service@Strauss-Group.com

צ'אט און ליין: http://strauss.wizsupport.com/chat/rchat.aspx

טלפון: 1800-777-777

 

 נגישות תכנים באינטרנט

החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 "קווים מנחים – לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA.

תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת – Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר אשר טרם נגישים.

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח.

ניווט בעזרת מקלדת

האתר  תומך בניווט בעזרת מקלדת על ידי שימוש במקש ה TAB, החצים ולחיצה על מקש Enter תפעיל את הקישורים השונים. בנוסף, הקישור הראשון בכל עמוד "דלג לתוכן מרכזי" יאפשר לעבור ישירות לתוכן העמוד.

צבע טקסט וצבע רקע

כפתורי "שינוי ניגודיות" בתחילת כל עמוד באתר, מאפשרים שתי רמות ניגודיות. הראשונה "ניגודיות רגילה" והשניה "ניגודיות גבוהה" בה יופיע טקסט בצבע צהוב על רקע שחור.

הגדלת הכיתוב באתר

  • להגדלת הטקסט באתר: השתמש במקש Ctrl + .

  • להקטנת הטקסט באתר: השתמש במקש Ctrl – .

  • להחזרת הטקסט באתר לגודלו המקורי: השתמש במקש Ctrl 0 .

שינוי גודל תצוגת המסך

  • להגדלת המסך: לחץ על מקש F11 .

  • להקטנת המסך לגודלו המקורי:לחץ שוב על מקש F11.

תמיכה בדפדפנים

האתר תומך בדפדנים הבאים:

  • Microsoft Internet Explorer 8

  • Microsoft Internet Explorer 9

  • 21 Firefox

  • 27.0.1453.110  chroms

  • 5.1.7 Apple Safari

יצירת קשר

אם נתקלת בקושי לגלוש באתר, או יש לך הערה בנושא, צור קשר באחת מהדרכים הבאות:

טלפון:1800-777-777

דואר אלקטרוני: service@strauss-group.com